Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Håper du er klar for å feire påsken i Låndån @andres :cool:

Hehe, blir strand påske i Slemmestad, (selv om London ikke hadde vært feil) blåskjell tatt rett fra sjøen og en kald pils+ en god whisky ;) Passer forresten godt i denne tråden det også ;)

Det som er for godt til å være sant, er nettopp det. Sikker på at det ikke er en mann?:p
Isåfall er han fryktelig pen...
 
Kundeservicen hos Audiforhandleren Erik Arnesen, Bryn, gjør absolutt livet godt å leve. Holdt igjen en mekaniker etter stengetid for å bytte ei xenonlampe på garanti slik at jeg kunne komme meg på påskeferie med to lys. Ikke første gang jeg har blitt positivt overrasket over servicen deres.
 
Når man klarer å overtale sin gamle mor på 83 til å bli med på kino og se en god film - og resultatet er over all forventning. Hun har ikke vært på kino på over 50 år.

Etter filmen insisterte hun på å gå flere ganger - og hun kjøpte en ekstra pakke med Goldfish på vei hjem.
 
Når man klarer å overtale sin gamle mor på 83 til å bli med på kino og se en god film - og resultatet er over all forventning. Hun har ikke vært på kino på over 50 år.

Etter filmen insisterte hun på å gå flere ganger - og hun kjøpte en ekstra pakke med Goldfish på vei hjem.
DET er gode stunder man ikke har for mange av! Gla'sak rett og slett.
 
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen og Rød
Den barnslige gleden jeg fikk i går kveld når jeg drakk whisky og hørte på lav musikk og plutselig hørte et lite, men bestemt klikk fra klokka. Vet ikke hva Rolex kaller komplikasjonen, "New day repeater"?
 
Jeg fant frem en gammel CD, av den typen som jeg har på LP, men måtte kjøpe på CD siden LPen begynte å bli slitt; Emerson, Lake and Palmer - "Brain Salat Surgery".

Dette svinger!

8
 
Trening 5. dag på rad (en dag jogging og fire dager sykling) - og som alltid de dagene; hjem å lage egg og sprøstekt bacon på hvitost og toast innsmurt med aioli. Litt kjedelig å være singel - men det har definitivt sine fordeler også.
 
Room service som fikser en god flaske toscaner, nattmat og Machete på tv'n.
image.jpeg