Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Om jeg ikke hadde en særskilt grunn før jeg oppdaget dette idag, så har jeg det nå.
Den mannen er et geni på gitar, og jeg har så ulidelig lyst til å se han live. Om det i tillegg skulle vise seg å bli en blueskonsert, trenger jeg ikke mer. Da er lykkekvoten full!

Da er det bare å booke billetter til Dead & Company-touren i statene eller vente til neste winter-tour.
Kan anbefales på det varmeste. Har fått opplevd 3 konserter og utvilsomt vil det vli flere.
Vanvittig gitarspill og like vanvittig ursamling ;)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Statens Vegvesen. Har overtatt en 60 år gammel motorsykkel etter min far som jeg jobber med å restaurere/få i kjørbar stand. Var nysgjerrig på sykkelens historikk og ringte vegvesenet. Oppga siste regnr. fra 1985 og fikk da beskjed om å sende mail til trafikkstasjonen på Kongsberg da papirene til denne sykkelen lå i arkivet der. Sendte mail til dem og dagen etter fikk jeg kopi av alle kjøp/salgs-meldinger tilbake til 1963 på mail. Arkivet til Kongsberg stoppet på 63 da sykkelen hadde et annet regnr før dette. Denne informasjoenen ligger på Notodden, så venter svar fra de nå.

Tommel opp!
 
Statens Vegvesen. Har overtatt en 60 år gammel motorsykkel etter min far som jeg jobber med å restaurere/få i kjørbar stand. Var nysgjerrig på sykkelens historikk og ringte vegvesenet. Oppga siste regnr. fra 1985 og fikk da beskjed om å sende mail til trafikkstasjonen på Kongsberg da papirene til denne sykkelen lå i arkivet der. Sendte mail til dem og dagen etter fikk jeg kopi av alle kjøp/salgs-meldinger tilbake til 1963 på mail. Arkivet til Kongsberg stoppet på 63 da sykkelen hadde et annet regnr før dette. Denne informasjoenen ligger på Notodden, så venter svar fra de nå.

Tommel opp!
Har hørt flere som kommer med tilsvarende historier, utrolig bra at man ikke møtes av en byråkratimølle når man kommer med slike henvendelser. Håper du lager en tråd her vedr prosjektet. Har selv en 1956 modell MZ som skal bli til et eller annet med tid og stunder!
 
Første sykkeltur på noen måneder. Fantastisk følelse. Kanskje delvis fordi jeg har jogget jevnt de samme månedene, mens sykkelen har stått uvirksom. Slapp altså å "begynne helt på ny". :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321 og olem