Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

At jeg elsker klassisk F1, og denne filmen kommer ut i 2013, og Ron Howard regisserer den :D

[video=youtube;rUSCxxGQuZY]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rUSCxxGQuZY[/video]
 
Kom på enda en ting i dag :)

At Alf R. Jacobsen skriver fortreffelige bøker om norsk krigshistorie. Først "Krysseren Blücher", så "Kongens Nei", og sist utgitte "Angrep ved Daggry", om krigen i Norge i 1940. Han legger ingenting imellom, og opplyser folk i det ganske land om hvor tragisk handlingslammet regjeringen Nygaardsvold var, hvor selvopptatt utenriksminister Halvdan Koht var, og forklarer hvor stort skrittet Birger Erichsen tok var da han ga ordren om å skyte på Blücher. Han ga forøvrig et av de tøffeste svarene i Norges historie, da han fikk spørsmål om det virkelig skulle skytes med skarp ammunisjon:

"Visst Fanden skal der skytes med skarpt!"
 
Kan ikke like at dama vil ha Daniel wellington klokke, kan dog LIKE at etter jeg viste henne portofino, både sitter hun på chrono24 og vil til Alf Lie for å prøve!
 
Hmm usikker på om det kan feiltolkes å poste denne her,
rHCOf.jpg

Men merker at aquavit vokser på meg.
Denne som nyttårsgjestene satte igjen gjør seg helt greit som substitut når det er tomt for skotskt.
Jul-Gilde var ikke galt heller.
 
Fin sommerdag, bilen er nypolert dagen før og bare ber om og bli brukt. ( Og gjerne toppløs kan jeg tilføye ) :cool:


IMG_0065_zpsb1b9b5d8.jpg



sølvpilen :rolleyes:
 
Hank Moody er en legende. "Motherfuuucker"

Gleder meg til gjensyn med suits også.
 
Flott bil, og det som ser ut som en svært ryddig og flott garasje.


Takk for det Lien :D Bil er en lidenskap hos meg, og er så langt veldig fornøyd med denne som sommer-bil. Og når det gjelder garasjen så liker vi og ha det ryddig. Hver fastnøkkel har sin plass o.s.v. hehehe :rolleyes:
 
En vakker dag skal jeg ha en slik garasje. Problemet er bare at jeg ikke vil ut av oslo og så langt i eiendomsbyttespillet har jeg ikke kommet enda :p.
 
...det er veldig stas at @officialrolex har trykket "like" på ett av bildene mine på instagram

Syns det var akkurat like gøy med en ditto av @timezonetweets - jeg er en enkel mann :)

Skille.

Kaffe. Alltid kaffe. Nykvernet presskannekaffe drikkes kopp etter kopp i det jeg leser meg opp på backlogen her