Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Att FFK blir Cup mestere med dette skuddet ❤️⚽❤️
IMG_1150.jpeg

At Manchester United er akkurat like dårlige med ny trener som med gammel.
Nytter ikke å putte Mercedes stjerne på en gammel Lada. Det er fortsatt en Lada.

• Liker
Reaksjoner: Yallaboy
At Manchester United er akkurat like dårlige med ny trener som med gammel.
Nytter ikke å putte Mercedes stjerne på en gammel Lada. Det er fortsatt en Lada.
Hvorfor kunne de ikke bare prøvd litt til med Van Nistelrooy. De få kampene han fikk så lignet de på gode gamle United. Nå er det jo helt krise - igjen! Det smerter meg som Unitedfan å innse at United faktisk ikke er noe topplag lenger, navnet kan bare bære deg en stund, men 11 år er for lenge. En æra endte med Sir Alex, dessverre permanent.

Elsker gubbene som trekker ut ved juletider for å selge spekepølser av ulike slag, jeg er et lett bytte hvis be lokker med elgpølse :love:
Vis vedlegg 386392
Det skal MYE til for at jeg klarer å gå forbi en sånn type stand uten å kjøpe noe snacks. Rødvinspølse og seterrømme på flatbrød er en klassisk og uslåelig kombinasjon i disse juletider.

Det skal MYE til for at jeg klarer å gå forbi en sånn type stand uten å kjøpe noe snacks. Rødvinspølse og seterrømme på flatbrød er en klassisk og uslåelig kombinasjon i disse juletider.

Har de bacon-pølse, så er den digg å bruke som bacon. Prøv den i stekepannen!

8

• Liker
Reaksjoner: semmern