Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Avslutter året med seiltur i strålende vintervær. Slikt gjør godt for en lettere vinterdeprimert seiler.
IMG_9813.jpeg

Bilen oppdaterte seg.plutselig fått nettleserleser
Skikkelig 90-tallsvibe. Man er på hotellovernatting i Oslo. Det ligger et tastatur på salongbordet på rommet. Hva er dette? Ved siden av en plakat med informasjon - om at TV-en kan surfe på Internet! Makeløs opplevelse når man kan taste inn www.sol.no og flytte en musepeker rundt på skjermen ved hjelp av piltastene på tastaturet. Selveste Internetet, rett på TV-apparatet! (Nå også på varmeapparatet i bilen!)

Screenshot_20240116_220032_Samsung Internet.jpg

Jeg bare minner om Gorg/Timelux sine episke annonser. Så ikke vi glemmer dette orakelet av kunsten av å klippe og lime, Google translate og egne floskler med obligatoriske skrivefeil :mrgreen:
Man må bare bli god og lun i kroppen når man leser disse annonsene. Jeg har sagt det før og sier det igjen; Legende!!

Vis vedlegg 357784
Jeg bare minner om Gorg/Timelux sine episke annonser. Så ikke vi glemmer dette orakelet av kunsten av å klippe og lime, Google translate og egne floskler med obligatoriske skrivefeil :mrgreen:
Man må bare bli god og lun i kroppen når man leser disse annonsene. Jeg har sagt det før og sier det igjen; Legende!!
Har han ansatt Aune Sand som tekstforfatter? Mannen bak de episke storverk som boken «Jordbærmus» og Norsk film sitt stolteste verk «Dis».

Har vært ute i skikkelig drygolinvær i timevis.

Nå: varm sjokolade (300g kokesjokolade fra Odense i en meget liten liter melk), masse krem og en generøs dose Stroh-rom. (I min kopp; junior, som er grunnen til at jeg har vært ute, får klare seg uten rom. Åja, også er han fjorten...)