Releasekonsert med Dead Dispute!
Du verden hvor det rocka!!!
Detta var morsomt!!
8
Detta var morsomt!!
8
Releasekonsert med Dead Dispute!
I mine øyne en av landets fremste låtskrivere - der skulle jeg gjerne vært!-Humre, different strokes for different folks, jeg var på Stein Torleif Bjella i går, jeg.
-Mannen er helt fantastisk, og jeg koste meg glugg ihjel. Var litt spent på hvordan det ville funke med Kenneth Kapstad på trommer - han er en meget dyktig trommeslager, men ganske, øh, energisk av seg. Bjella med fullt band var dog en opplevelse som ga nytt liv til låtene hans. Like før jeg spurte hvor de neste par konsertene skulle være, så jeg kunne følge etter...I mine øyne en av landets fremste låtskrivere - der skulle jeg gjerne vært!
Hvor? Vurderer Blefjell i morgen 12 nov.Årets første skitur.
Alt for lenge til neste MC-sesong, men det var fint med en skitur.
Vis vedlegg 351267
8
Dette er Nesbyen.Hvor? Vurderer Blefjell i morgen 12 nov.
Den plata gjør livet verdt å leve. Ikke verst med skikkelige politifolk heller.Onkel blå.
Lyttende til Motorheads eminente 'No sleep 'til Hammersmith', nærmere bestemt (We are) The Roadcrew, en ode til alle heltene som holder et show på veien og nasjonalsangen til alle som noensinne har vært i bransjen.
-Det skal jo prestesønnen Lemmy ha - han har begått en hel del fantastiske låter, var en ordsmed av rang og kan nesten gjøre Oscar Wilde rangen stridig som kongen av onelinere. Nesten.Den plata gjør livet verdt å leve. Ikke verst med skikkelige politifolk heller.![]()
-Det skal jo prestesønnen Lemmy ha - han har begått en hel del fantastiske låter, var en ordsmed av rang og kan nesten gjøre Oscar Wilde rangen stridig som kongen av onelinere. Nesten.
Selvbiografien hans, med det meget talende navnet 'White Line Fever' er av de mer underholdende rockebiografiene der ute - men jeg ville nesten anta at den allerede er lest, @maretranquillitatis ?