Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Sant og si, så tror jeg ikke dette et markedets beste safe. For å si det sånn… Jeg trenger egentlig ikke å se på kombinasjonen, den kjenner og hører jeg lett igjen, etter å ha åpnet denne noen ganger. Uansett gir det en glede å eie denne med Olsenbanden referansen. For de som vurderer en safe pass på å gjemme denne godt unna - en safe blir fort et fokuspunkt ved et eventuelt innbrudd.
Den manuelle kombinsjonslåsen er det nok mulig å bytte ut med en elektronisk en, for eksempel Wittkop Primor 2000 eller tilsvarende.

Har nå vært permittert siden jul og på mange måter er det veldig kjipt. Arbeidsmarkedet er veldig treigt og økonomisk er det ikke noe å skryte av heller. Men helt bekmørkt er det ikke. Jeg har tid til ting som ikke er mulig ellers. Som å ha roligere morgener sammen med ungene før de går til skole og barnehage og i tillegg kunne hente de tidlig gjør en kjip situasjon mye bedre. Idag har min datter hatt fri og vi har tatt lunsjen i skogen.
IMG_5333.jpeg

Har nå vært permittert siden jul og på mange måter er det veldig kjipt. Arbeidsmarkedet er veldig treigt og økonomisk er det ikke noe å skryte av heller. Men helt bekmørkt er det ikke. Jeg har tid til ting som ikke er mulig ellers. Som å ha roligere morgener sammen med ungene før de går til skole og barnehage og i tillegg kunne hente de tidlig gjør en kjip situasjon mye bedre. Idag har min datter hatt fri og vi har tatt lunsjen i skogen.Vis vedlegg 361344
Dette tankesettet med påfølgende handling, er bare så rett av deg! Du kunne valgt annerledes, og postet i den motsatte tråden av denne. Nei, tommel opp for deg og barna(y)
Sikker på at det kommer en løsning du kan gripe fatt i snart mtp. jobb.
Lykke til.

Redigert:
Dette tankesettet med påfølgende handling, er bare så rett av deg! Du kunne valgt annerledes, og postet i den motsatte posten av denne. Nei, tommel opp for deg og barna(y)
Lykke til.
Vel talt! Her er det lett å få feil mindset fort. Kudos til deg @Kenneth R for å se større på ting og fokusere på det som gir deg verdi i hverdagen og snu en håpløs situasjon til noe som kan gi varig verdi både til deg og din datter.

Dette tankesettet med påfølgende handling, er bare så rett av deg! Du kunne valgt annerledes, og postet i den motsatte tråden av denne. Nei, tommel opp for deg og barna(y)
Lykke til.

Vel talt! Her er det lett å få feil mindset fort. Kudos til deg @Kenneth R for å se større på ting og fokusere på det som gir deg verdi i hverdagen og snu en håpløs situasjon til noe som kan gi varig verdi både til deg og din datter.
Takker Man må gjøre det beste utav det og så lenge ungene sin hverdag ikke blir påvirket negativt er det ikke grusomt. Er i byggebransjen og der er det vanligvis litt rolig på vinteren, men ikke slik det er nå. Krysser fingrene for at det løsner litt når våren kommer.

Anton Sport
Først får du rabatt som spares i butikk, altså tjener du penger når du kjøper der!
Også er de utrolig flinke! Kjøp slalåmstøvler av Trym på Bekkestua, han gjør underverker. Og ski av Herman på Sandvika Storsenter. Sikkert mange andre også med høy kompetanse.
Happy kunde!
IMG_6301.jpeg

Snakker vi 5-6cm? ;)
Leser i den kulørte pressen at det er kaos. Snedig at akkurat samme vær andre plasser er helt normalt.
Mer vær enn vanlig. Oslo er ikke skodd for 20ms i kasta. Trær over trikkespor og busser som ikke tåler 5-6cm sne. Ikke kaos, men mye vær.