Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Pre-LVMH er best, ingen protest!

780632DA-2C8B-421B-8498-6D176A17068B.jpeg
 
Jeg fikk påvist Omikron i julen, feiret med to familier på hver kant med totalt 13x personer inkludert samboer - INGEN ble smittet.

Noen som har innsyn her? Hvis denne er så smittsom må det være noe med meg som ikke er smittebærende eller?

Forøvrig kun litt snørrete på testdagen, ellers ingen symptomer. Ingen nedsatt form på ski hellerDette kan jeg like ja
 
Jeg fikk påvist Omikron i julen, feiret med to familier på hver kant med totalt 13x personer inkludert samboer - INGEN ble smittet.

Noen som har innsyn her? Hvis denne er så smittsom må det være noe med meg som ikke er smittebærende eller?

Forøvrig kun litt snørrete på testdagen, ellers ingen symptomer. Ingen nedsatt form på ski hellerDette kan jeg like ja

Godt det går bra, @Håk .
Min søster fikk også påvist, men en eller annen variant. Hos henne skle det hele lett over. Verd å merke seg; ingen bivirkninger eller sen skader.

God bedring!
8
 
  • Liker
Reaksjoner: HSR
Jeg fikk påvist Omikron i julen, feiret med to familier på hver kant med totalt 13x personer inkludert samboer - INGEN ble smittet.

Noen som har innsyn her? Hvis denne er så smittsom må det være noe med meg som ikke er smittebærende eller?

Forøvrig kun litt snørrete på testdagen, ellers ingen symptomer. Ingen nedsatt form på ski hellerDette kan jeg like ja
Røyk også på covid tidlig i desember. Delta-varianten. Blir ikke helt klok på dette smittegreiene. Ble smittet av mine foreldre etter et kvarters besøk med minst 3 meter avstand. De hadde ikke noen som helst symptomer. Jeg isolerte meg ikke i hjemmet og kone og barn gikk klar av smitte. Kone også fullvaksinert, men barn er ikke pga alder. Forøvrig symptomer som lett forkjølelse, men mistet smak og lukt fullstendig. Varte en drøy uke etter at jeg var ferdig.
 
Herlig gjensyn med vinyl fra 70- og 80-tallet. Fikk platespiller til jul, og da var det på tide å blåse støv (bokstavelig talt) av gammel moro. Sjeleglad for at jeg alltid har vært sterk i troen på at disse skivene skulle vekkes til liv igjen.
Vis vedlegg 275231
Fantastisk (y) Regner med hver plate du drar ut av hyllen har sin egen historie og spor etter en svunnen tid:cool:

Edit: Inspirert av denne tråden fant jeg disse på loftet i dag. Platespiller neste kanskje?
14FD7DAE-9E9D-408E-96CE-1960DF01F0BD.jpeg
 
Redigert:
Fantastisk (y) Regner med hver plate du drar ut av hyllen har sin egen historie og spor etter en svunnen tid:cool:

Edit: Inspirert av denne tråden fant jeg disse på loftet i dag. Platespiller neste kanskje?
Vis vedlegg 275328
Herlig, begge disse skivene kunne jeg selv ha hatt. Du har helt rett - masse historie knyttet til samlingen. Utrolig morsomt å dra frem igjen, kan sterkt anbefales!
 
  • Liker
Reaksjoner: sunshine og Phenix