Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Grattis!
Slikt føles alltid godt...
Bare du ikke plutselig skulle trenge å slå opp noe...
Men, skitt au, faget er bestått!

8- D

Nei, seriøst, må jeg holde på de inntil videre.
Nå går jeg dypere i termodynamikk og siden jeg tok hele realfag i løp av 4mnd, blir det kanskje behov for å ta en titt tilbake i bøkene.
Spesielt når det blir alvorligere statikk styrke fordypning etterhvert.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Herlig gjensyn med vinyl fra 70- og 80-tallet. Fikk platespiller til jul, og da var det på tide å blåse støv (bokstavelig talt) av gammel moro. Sjeleglad for at jeg alltid har vært sterk i troen på at disse skivene skulle vekkes til liv igjen.
Vis vedlegg 275231

-Johnny Thunders! Aiaiai. Mannen som fortalte Peter Perrett at han burde roe ned heroinkonsumet litt.

Når den advarselen kommer fra Johnny Thunders, bør man lytte...

Tror jeg skal sette på litt NY Dolls før jeg legger meg. Dette blir moro!
 
-Johnny Thunders! Aiaiai. Mannen som fortalte Peter Perrett at han burde roe ned heroinkonsumet litt.

Når den advarselen kommer fra Johnny Thunders, bør man lytte...

Tror jeg skal sette på litt NY Dolls før jeg legger meg. Dette blir moro!
Thunders, Heartbreakers, NY Dolls…nå snakker vi:cool: Morsomt å gå på enkelte «hole-in-the-wall»-klubber downtown hvor de gamle 70-tallsheltene fortsatt spilles i dag. Enjoy :)
 
  • Liker
Reaksjoner: emptybrainjacks
Eliteserie-laga er i sesongoppkjøring. Det gjør livet verdt å leve. Helt til sesongen starter. Da er det smerte hele veien.
 
Jeg bestilte et slikt bergeon-verktøy fra Tidssonens webshop. Samtidig så lurte jeg på om de kunne tegne en enhjørning på pakka.

D7266ACC-DED0-4458-9479-ED9CCA6C588F.jpeg

Jeg ble ikke skuffa.