Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Når en, etter mer enn to år, endelig får dykke igjen.
Sea_dweller_CalypsoII.jpg
 
Hva bruker du den til ut over til brøyting (og kanskje salting og strøing)?
Primært er den tiltenkt vinterdrift som du nevner. Kjekk i trange borettslag o.l. På sommerstid skal den brukes til å dra plenklipper på henger samt mindre vedlikeholdsoppgaver. Den er også rigget med godkjent varsellys så jeg bruker den også til trafikkdirigering og lignende oppgaver hvis det er relativt små avstander.
 
  • Liker
Reaksjoner: ytterski
Det er lov å si det som det er @GrimReaper : leketøy for store gutter :p
Vi trenger ingen unnskyldninger eller forklaringer for å kjøpe noe med kubikk og eksoslukt :mrgreen:
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Tok siste visdomstann i dag. Under 30 minutter fra jeg var inn døren til jeg var ute igjen, inkludert ventetid, røntgen og venting på at bedøvelsen begynte å virke. Fra tannlegen begynte inngrepet, tok det vel 4 minutter før det var klapp på skuldren og på vei for å hente jakke.

Det kan jeg like.
 
Har nettopp solgt et hus.

Ikke til en fantastisk pris, men over min smertegrense og til en kjøper jeg er trygg på at blir godt fornøyd med kjøpet. Det har også litt å si når jeg vet jeg kommer til å møte vedkommende på butikken osv. i årene som kommer.

Skal vi se, Seiyajapan.com... (Neida. Har endel ting som skal ordnes i nyehuset først - men når støvet legger seg, burde økonomien være forutsigbar nok til en liten utskeielse. Det gledes.)
 
En Nøgne Ø Two Captains i glasset.

Ebba Grön på stereoen, akkurat så høyt som slik musikk bør spilles.

Livet er herlig. En ung og sint Thåström som skriker om det svenske kongehuset at 'Dom tål lite bly i nackarna!'

Etterpå venter Thåströms nye soloplate som kom forrige fredag. Han er litt mindre sinna nå.