Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Årets lam 19,40 kg er I hus :)

IMG_20211005_173555.jpg
IMG_20211005_175624.jpg
IMG_20211005_180305.jpg
 
Nick Cave er en av de virkelig store heltene mine! Jeg var så heldig å få med meg forrige NC konsert i Spektrum; det var som å være med på et vekkelsesmøte! Helt sinnsyk stemning!!
Enig. Har sett han flere ganger, sist på Norwegian Wood i Frognerbadet, fantastisk konsert! Beste var kanskje No more shall we part på det som ble kalt Rock-Spectrum med scenen på kortsiden, da var lyden helt rå selv der! Ironisk nok var jeg i Australia da han spilte på Konserthuset (som jeg hadde billetter til…)! Hvis du har servicebehov eller behov for en klokkeprat krydret med litt Nick Cave, så stikk oppom Lars Chr Tidemann på Bjerke - misunnelsesverdige opplevelser han gjerne deler:)
 
  • Liker
Reaksjoner: uret
Åpning av Munchmuseet. Fantastisk at de faste utstillingene får så mye plass og at så mange av verkene kan stilles ut på likt.

Selv om arkitekturen sett fra utsiden er kontroversiell, er innsiden helt topp. Her er det plass til både de monumentale verkene og de små, skjulte perlene.

65848782-2495-4383-83EF-3667EB9A4312.jpeg

4C112BF3-EE74-4F29-A993-02B43D2642FC.jpeg
 
Enig. Har sett han flere ganger, sist på Norwegian Wood i Frognerbadet, fantastisk konsert! Beste var kanskje No more shall we part på det som ble kalt Rock-Spectrum med scenen på kortsiden, da var lyden helt rå selv der! Ironisk nok var jeg i Australia da han spilte på Konserthuset (som jeg hadde billetter til…)! Hvis du har servicebehov eller behov for en klokkeprat krydret med litt Nick Cave, så stikk oppom Lars Chr Tidemann på Bjerke - misunnelsesverdige opplevelser han gjerne deler:)

Får ta meg en tur innom Bjerke for en Nick Cave prat:)

Jeg var på intimkoserten i Konserthuset; det var en veldig interessant og spesiell opplevelse, utrolig gøy å høre hans betrakninger rundt diverse temaer og så synes jeg han er kler å være rolig med bare ham og pianoet. Det gir sangene en annen stemning. Veldig glad for at jeg fikk den med meg!
 
  • Elsker
Reaksjoner: sunshine og Genta
Får ta meg en tur innom Bjerke for en Nick Cave prat:)

Jeg var på intimkoserten i Konserthuset; det var en veldig interessant og spesiell opplevelse, utrolig gøy å høre hans betrakninger rundt diverse temaer og så synes jeg han er kler å være rolig med bare ham og pianoet. Det gir sangene en annen stemning. Veldig glad for at jeg fikk den med meg!
Altså, bydel Bjerke hvor Lars Chr har et lite verksted, ikke butikkjeden Urmaker Bjerke;)