Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Tja, med det Klopp og co. har vist tidligere i turneringen, var det ikke uten frykt for at de skulle vinne jeg fulgte kampen.
Karius, Klopp og Salah har min dypeste medfølelse, men alt i alt - godt fornøyd.
Jeg har i grunn ikke noe i mot om Liverpool hadde vunnet hvis de var det beste laget. De har i perioder spilt sjarmerende angrepsfotball. Jeg er mer forferdet over det bakerste mann greier å prestere i enn sånn kamp. Det er helt forferdelig å se så dårlige prestasjoner på dette nivået. Ny keeper er det første Klopp burde kjøpe i sommer, etter denne kampen er ikke ihvertfall ikke noen som helst slags tvil om det.

Hyttekos i et par dager

EDDEBB4A-4D0B-4479-9FED-453BB4450125.jpeg

Dette er under sterk vurdering nå om dagen.
Anbefales. Faktisk så installerte vi varmepumpen om sommeren for en del år siden - og tanken var ikke bare å få en behagelig varme på vinterstid, men den varme stua utløste akutt beslutning om å få en installert fort som fy.

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Anbefales. Faktisk så installerte vi varmepumpen om sommeren for en del år siden - og tanken var ikke bare å få en behagelig varme på vinterstid, men den varme stua utløste akutt beslutning om å få en installert fort som fy.
Hvordan er opplevelsen din av spredningen? Jeg har bare plass til én innerdel. Den vil da være plassert på hovedsoverommet i 2. etasje, en etasje med totalt tre soverom og en mellomgang. Har det noen effekt utover det rommet den er montert i?