Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Lufter stupedama
31E6CFFC-5535-417F-A8DD-E83634EA05BE.jpeg
 
Pompel & The Pilts utga nettopp et livealbum fra aller, aller (osv.) siste P&P-gig på Verftet.

Jeg setter det på, litt for høyt, slik bergensrock skal høres - og inn kommer fireåringen, dansende - hun fikk virkelig go'fot av Piddien & Co. Dette lover bra for fremtiden. Jeg ser allerede hvem av avkommet som kan arve platesamlingen når den tid kommer...
 
TS er uslåelig i disse Corona-tider.
Du verden hvor hyggelig det er med TS nå. Og jeg må si at jeg setter stor pris på @Jon Henrik og det arbeid han og hans med-moderatorer gjør for å holde en ryddig og strukturert orden på Forumet.

(Sammenliknet med tilsvarende på min arbeidsplass hvor det er x antall ulike chatteprogrammer og xy ulike tråder som omhandler samme... Er det noe som de ansatte må få med seg så legges dette ut i xyz ulike tråder + outlook).

Nei! TS er tingen. Et hyggelig sted å være Her er det ryddig struktur og dere har klart å legge rammer for en ordentlig diskusjon!

Stor takk til dere alle igjen!

8
(PS. Får også rette en takk til alle dere andre bidragsytere av faglig og ufaglig innhold også!)
(PS2: Jeg vet ikke om @Jon Henrik har registrert noen økning i bruken etter 12 mars...)
 
Jeg har en OBH Nordica-maskin av samme type, den er genial! Den kan elte, lage smultringrøre, vaffelrøre, piske marengs, og etter at jeg kjøpte kvern til den kverner jeg kjøttdeig i den òg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Sånn en bestemte kona seg for at "vi" ønsket oss til jul for halvannet år siden.
Mye bra kom ut av den første måneden. Siden er den mest brukt som samlingspunkt for støv :)
Får håpe du får mer langvarig nytte av den.

Har en kitchenaid som er blitt brukt minst 2-3 ganger i uken siden den kom i hus for 15 år siden. Har irritert meg grønn over at den ikke klarer mer enn 800 gram gjærbakst om gangen.
Denne modellen er ikke pingleutgaven 9 av 10 har til utstilling på benken. Men en eldre kraftigere utgave. Uansett, søppel i forhold til en skikkelig Kenwood.
Er det samme modell dere kjøpte @West ?
Mener at denne pro-modellen er spanking new.
 
Ser bra ut! Fruen og jeg gikk til innkjøp av en Kenwood «chef xl elite» for en måneds tid siden. Den har blitt flittig brukt, og tatt alle former for gjærbakst til nye høyder. Blenderen som fulgte med brukes flere ganger i uken til ulike varianter av smoothie :p

Gleden av å være sulten!!
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg