Jeg har i grunn ikke noe i mot om Liverpool hadde vunnet hvis de var det beste laget. De har i perioder spilt sjarmerende angrepsfotball. Jeg er mer forferdet over det bakerste mann greier å prestere i enn sånn kamp. Det er helt forferdelig å se så dårlige prestasjoner på dette nivået. Ny keeper er det første Klopp burde kjøpe i sommer, etter denne kampen er ikke ihvertfall ikke noen som helst slags tvil om det.Tja, med det Klopp og co. har vist tidligere i turneringen, var det ikke uten frykt for at de skulle vinne jeg fulgte kampen.
Karius, Klopp og Salah har min dypeste medfølelse, men alt i alt - godt fornøyd.
Anbefales. Faktisk så installerte vi varmepumpen om sommeren for en del år siden - og tanken var ikke bare å få en behagelig varme på vinterstid, men den varme stua utløste akutt beslutning om å få en installert fort som fy.Dette er under sterk vurdering nå om dagen.
27,5 ute, 21 inneLuft-til-luft varmepumpe - i reversert (AC) modus på varme dager.![]()
Jaggu har ikke naboen vært på Lagunen og handlet seg nytt skilt i dag den grinebiteren....(feil tråd):
Vis vedlegg 95064
Kunne også vært postet i kjip-tråden, for det siste jeg vil er at Helene har det kjipt, men sjalusi-egoet mitt, djevelen på venstre skulder, får meg til å poste her:
https://www.vg.no/rampelys/tv/i/gPGQ50/slutt-mellom-helene-olafsen-og-kjaeresten
Hvordan er opplevelsen din av spredningen? Jeg har bare plass til én innerdel. Den vil da være plassert på hovedsoverommet i 2. etasje, en etasje med totalt tre soverom og en mellomgang. Har det noen effekt utover det rommet den er montert i?Anbefales. Faktisk så installerte vi varmepumpen om sommeren for en del år siden - og tanken var ikke bare å få en behagelig varme på vinterstid, men den varme stua utløste akutt beslutning om å få en installert fort som fy.