Det var det året jeg ble en WIS...

Denne tråden reddet stemningen på en buss-for-togopplevelse med fulle Drammensere på vei til Oslo lørdag kveld. Takk! :)

Generelt vil jeg si tusen takk for fantastiske tilbakemeldinger alle sammen! Jeg liker jo å skrive om klokker, så det er veldig hyggelig at det blir satt pris på.

Du er en berikelse på sonen spacecowboy! Og din post ble dagens lektyre:) keep em comin!

Det er ikke du som er heldig å har Tidssonen. Det er Tidssonen som er heldig som har deg.

Gratulerer med bevis på galskapen. Håper dine kunnskapsrike innlegg fortsetter å drysse på oss lakeier i fremtiden.

Her rødmes det. Takk gutter! Dette gir meg lyst til å skrive mer ja, så forvent mer nerding i fremtiden. :mrgreen:

Gratulerer så mye med WIS-status, og tusen takk for en fantastisk fin beskrivelse, og like fantastiske bilder, av en interessant og absolutt nerdete hobby ;)

Takker så mye! Nerdete er definitivt riktig adjektiv der ja. :)

Kjempemessig lesing! Jeg er helt betatt av din Co-pilot Yachting, vel verdt ventetiden vil jeg tro!

Takk! Ja, jeg er veldig godt fornøyd med den. En Cosmonaute som jeg leter etter nå, sto bak på lista i sin tid. Så for meg er Co-piloten hakket over denne, og det sier ingenting om hvor mye jeg liker Cosmoen. ;)

Beste og mest interessante innlegg jeg har lest på lenge. Leser litt på bloggen din iblant. Imponert over din evne til å gå så i dybden på det du holder på med. Det samme kan jeg nok si om flere andre her inne også. Får en voldsom lyst til å "gå vintage" selv, men en kombinasjon av utålmodighet og svekket kort- og langtidsminne er nok til at jeg bør holde meg unna.

Stor takk for at du deler av din kunnskap og tid på en så fascinerende måte.

Bare hyggelig! Tror nok at det er mindre "farlig" enn det du tror. I tillegg har du jo masse kunnskapsdyktige folk her på forumet som kan være til assistanse, skulle du trenge det. Vi har blant annet @Jarl f. som er en ekspert på vintage Heuer og som er en viktig bidragsyter internasjonalt, bl.a. til On The Dash. Unødvendig å si har han stålkontroll på gamle Heuere.

Tusen takk for fantastisk lesing og gratulerer så mye med WIS-status, og ikke minst med et godt klokkeår! Fine bilder og en fin historie. God Søndagslektyre :) Håper virkelig å få betrakte noen av disse godbitene på nært hold i forbindelse med en GTG snart ;)

Og sist, men ikke minst (!) velkommen tilbake!! :D

Takker så mye! Ser at det planlegges en GTG her i Oslo på en tråd, har ikke fått lest ennå. Stiller! :)

WOW! Takk for posten. Litt av en samling, bra bilde og beskrivelse. Husk at WIS er ikke bare idiot men også sevant.:)

Flott samling.
Ser at min gamle Pie Pan har det godt:D

...skulle vel egentlig bare mangle om ikke du skulle kunne titulere deg WIS....

Takker for et meget velskrevet innlegg, dette er ekte lidenskap! Gratulerer også med WIS status og ny badeklokke. :cool: