Det var det året jeg ble en WIS...

WOW! Takk for posten. Litt av en samling, bra bilde og beskrivelse. Husk at WIS er ikke bare idiot men også sevant.:)
 
Flott samling.
Ser at min gamle Pie Pan har det godt:D

...skulle vel egentlig bare mangle om ikke du skulle kunne titulere deg WIS....
 
Takker for et meget velskrevet innlegg, dette er ekte lidenskap! Gratulerer også med WIS status og ny badeklokke. :cool:
 
Gratulerer.
Dette er den beste 1000 poster posten postet på ts :)
Du legger lista høyere en Sotomayor for de som vil prøve å overgå denne fantastiske posten.
 
,.,.,.

Utrolig bra post :)
Kjenner jeg blir inspirert.

Min Farfar har en Pie Pan, Onkelen hans kjøpte denne da han kom hjem fra krigen, fikk visst noen penger for tjenesten.
Farfar bruker klokken til daglig.
Til dress, kjeledress, grilldress :)

Tror han er meget fornøyd :)


Gratulerer og takk for innlegget...
 
Herlig lesing! Har lært mye av innleggene dine, og fortsatt går jeg tilbake og leser de både for inspirasjon, og kunnskap.

Takk!
 
Flott innlegg! At du er en WIS har vel vært kjent for de fleste av oss en stund, men alltid greit å få enda en bekreftelse...

Gratulerer med et spennende klokkeår!
 
Tusen takk for en meget flott post. Du er kunnskapsrik og flink til å skrive, fortsett slik :)
 
Virkelig nydelig lesing. Takk skal du ha. Samt gratulerer med ny klokke også da :)
 
Dette var herlig lesning. Setter virkelig pris på slik lidenskap du viser med denne posten. Gjennomført og variert samling presentert med en sinnsyk mengde kunnskap. Takk! :D

Gratulerer med ny Seiko forresten!
 
Alltid artig å lese når du setter i gang @SpaceCowboy!! Når det gjelder deler på 500 caliberne til Omega, så er det bra fra 550 og oppover. De første caliberne i 500 serien som 505 som de lagde til Constellation modellene, får du kun snart bare tak i en ny fjær.
 
Redigert av en moderator: