Du er en berikelse på sonen spacecowboy! Og din post ble dagens lektyrekeep em comin!
Det er ikke du som er heldig å har Tidssonen. Det er Tidssonen som er heldig som har deg.
Gratulerer med bevis på galskapen. Håper dine kunnskapsrike innlegg fortsetter å drysse på oss lakeier i fremtiden.
Gratulerer så mye med WIS-status, og tusen takk for en fantastisk fin beskrivelse, og like fantastiske bilder, av en interessant og absolutt nerdete hobby![]()
Kjempemessig lesing! Jeg er helt betatt av din Co-pilot Yachting, vel verdt ventetiden vil jeg tro!
Beste og mest interessante innlegg jeg har lest på lenge. Leser litt på bloggen din iblant. Imponert over din evne til å gå så i dybden på det du holder på med. Det samme kan jeg nok si om flere andre her inne også. Får en voldsom lyst til å "gå vintage" selv, men en kombinasjon av utålmodighet og svekket kort- og langtidsminne er nok til at jeg bør holde meg unna.
Stor takk for at du deler av din kunnskap og tid på en så fascinerende måte.
Tusen takk for fantastisk lesing og gratulerer så mye med WIS-status, og ikke minst med et godt klokkeår! Fine bilder og en fin historie. God SøndagslektyreHåper virkelig å få betrakte noen av disse godbitene på nært hold i forbindelse med en GTG snart
Og sist, men ikke minst (!) velkommen tilbake!!![]()