NOK et tegn på at hypen er over. Det diskuteres nå i færre tråder!!!Tråder slått sammen.
NOK et tegn på at hypen er over. Det diskuteres nå i færre tråder!!!Tråder slått sammen.
Virker ikke som de som har en 167xx Pepsi for salg på Finn har fått med seg at hypen er over. Prisen er fortsatt 129990,-
Urmaker Bjerke har en brukt ''grønn'' til salgs.kanskje mulig å få kjøpt seg en grønn eller blå om noen år..
Jeg hadde tilfeldig flaks med timingen ser jeg, selv om jeg er ikke noen klokke selger.
16613 ble produsert mellom 1988 og 2009, avløst av 116613 - som igjen ble avløst av 126613 i 2020:for 2019 eller nye modeller?
Den generelle trenden jeg har observert, er at ting skjer først i mange land og skjer etterhvert i Norge.Jeg hadde tilfeldig flaks med timingen ser jeg, selv om jeg er ikke noen klokke selger.
Solgte en 2019 ''Blusey'' disk pris hos Bjerke: kr. 120k fordi den ble ikke brukt, noe jeg angrer på, i juni 2022 for 150k.
Ifølge Bloomberg Subdial du linker til, skulle prisen på en nyere (etter 2019) Blusey synke etter juni -22.
Det kan jeg ikke se på FINN
Der er prisen i dag over 165k for en 2019 modell, kostet ny 120k!
Kanskje det blir interessante tider over nyttår da regningene skal betales?
Jaså, kanskje du vil konkretisere litt nærmere den påstand, for det forvirrer meg.Det er nå klinten skal skilles fra hveten (reel klokkeintresse vs money)![]()
Solgte ikke du din "bluesey" med god gevinst?Jaså, kanskje du vil konkretisere litt nærmere den påstand, for det forvirrer meg.
- jeg vil si det motsatte!
Jeg er absolutt klokke interessert, men ingen selger. Har råd til å unne meg status!
Men jeg betaler ikke ''ågerkarl'' pris på mine klokke favoritter:
- 16710 ''Pepsi''.
- 116613 / 126613 ''Blusey''
I dag forlanges det over godt over 100k for denne brukte(!) stål klokke!
Og ''Blusey'' hoppet fra ny kr. 120k i 2019 til ca. kr. 175k over disk i dag !
Dette er en fornærmelse mot min verdighet og betale slike summer.
Kall meg gjerrig, men mine penger er ikke ''nye-penger'' (easy come - easy go). Snur på hver krone.
Vis vedlegg 351963Vis vedlegg 351964