Det kan se ut som om hypen nå er over

Jeg har lest at streken i grafen er gjennomsnittet av faktiske salgspriser og topp og bunn av er høyest og lavest utropspris. Vet ikke om det stemmer
 
Jeg har lest at streken i grafen er gjennomsnittet av faktiske salgspriser og topp og bunn av er høyest og lavest utropspris. Vet ikke om det stemmer

Tror det er mer komplisert enn som så, jeg har lagt inn mange av mine klokker på C24 på «watch collection». Og de antatte prisene som dukker opp er noen ganger på snittet av de andre klokkene som er til salgs, men som regel ligger det på nær bunnen, muligens tar man hensyn til de faktiske prisene klokker er blitt solgt for?
 
Tror det er mer komplisert enn som så, jeg har lagt inn mange av mine klokker på C24 på «watch collection». Og de antatte prisene som dukker opp er noen ganger på snittet av de andre klokkene som er til salgs, men som regel ligger det på nær bunnen, muligens tar man hensyn til de faktiske prisene klokker er blitt solgt for?
Hadde vært fint å få en fasit på dette
 
Jeg har feil i alle fall. Faktisk salgssum er ikke så konstant i forhold til høy/lav utropspris

Dette fra 4500V
2357EEAF-3265-4280-A949-90B4171A8116.jpeg
 
Det gikk den veien ja? Ante meg, slik han snakket sist jeg var innom. Trist.
Samme med Marcussen Ur i Arendal. Super beliggenhet, flott oppgradert Omegahjørne og bra salg - men for liten by :oops:
Usikker på om jeg gidder å legge penger i ny Omega igjen(n)
 
  • Trist
Reaksjoner: Henrik C
Kjenner litt på at moroa er på lavgir for min del. Forstår at penger har vært motoren i hobbyen hele veien, men nå har det blitt så innmari synlig.

Sitter stadig lenger inne å kaste masse penger på corporations.