GrimReaper
Støttemedlem
Enda godt. Var redd jeg hadde gått på en smell...Neida, den er like jævlig nå som da den var hot, så ingen fare![]()
Enda godt. Var redd jeg hadde gått på en smell...Neida, den er like jævlig nå som da den var hot, så ingen fare![]()
For den prisen må den minst være tatt ut fra BjerkeHusk at Norsk-kjøpt drar opp prisen, Norsk-solgt er greit nok, men blir liksom ikke helt det samme.
Vet ikke om det bare er meg, men klokkene jeg følger på chrono har ligget usolgt i månedsvis. Svært lite er gjort med prisen ogEr nå virkelig hypen over? Ikke at Chrono24 skal følges slavisk, men ser verdien på klokkesamlingen sakte drar seg oppover.
Mulig du har rett. Kanskje C24 representerer prisnivået som man ønsker å oppnå, og ikke det man faktisk oppnår...?Vet ikke om det bare er meg, men klokkene jeg følger på chrono har ligget usolgt i månedsvis. Svært lite er gjort med prisen og
Er nå virkelig hypen over? Ikke at Chrono24 skal følges slavisk, men ser verdien på klokkesamlingen sakte drar seg oppover.
Mulig du har rett. Kanskje C24 representerer prisnivået som man ønsker å oppnå, og ikke det man faktisk oppnår...?
Er ikke det som oppgis bare gjennomsnittet på prisforlangende på C24? Det finnes jo langt flere drømmere enn realister. Eller har de en funksjon der faktisk salgssum blir registrert?Mulig du har rett. Kanskje C24 representerer prisnivået som man ønsker å oppnå, og ikke det man faktisk oppnår...?
Er ikke det som oppgis bare gjennomsnittet på prisforlangende på C24? Det finnes jo langt flere drømmere enn realister. Eller har de en funksjon der faktisk salgssum blir registrert?
Nettopp, en stor overvekt av de annonsene som ligger ute er jo klokker som ikke har blitt solgt, sannsynligvis ofte fordi prisen er for høy. Det er litt som når avisene kaster seg over "iPhone med Flappy Bird går for USD 100 000" eller "smørpakke selges for 1000 kr" o.l. - hvem som helst kan legge ut hva som helst til hvilken som helst pris. Det betyr ikke at det er kjøpere som er villige til å gi den prisen.Er ikke det som oppgis bare gjennomsnittet på prisforlangende på C24? Det finnes jo langt flere drømmere enn realister. Eller har de en funksjon der faktisk salgssum blir registrert?
Mye mere! Jeg skal uansett ikke selge, så velger å forholde meg til fantasiprisene på C24. Livet er lettere sånn!Vis vedlegg 306421
Vis vedlegg 306422
Vis vedlegg 306424
Vis vedlegg 306425
46100 usd totalt hvis du er drømmekunden og gir asking price, hva sier c24?![]()
Mye mere! Jeg skal uansett ikke selge, så velger å forholde meg til fantasiprisene på C24. Livet er lettere sånn!![]()
Jeg har lest at streken i grafen er gjennomsnittet av faktiske salgspriser og topp og bunn av er høyest og lavest utropspris. Vet ikke om det stemmer
Hadde vært fint å få en fasit på detteTror det er mer komplisert enn som så, jeg har lagt inn mange av mine klokker på C24 på «watch collection». Og de antatte prisene som dukker opp er noen ganger på snittet av de andre klokkene som er til salgs, men som regel ligger det på nær bunnen, muligens tar man hensyn til de faktiske prisene klokker er blitt solgt for?