Det kan se ut som om hypen nå er over

Det går tregere, ja (selger en selv). Spent på om det tar seg noe opp nå etter ferien, men utvilsomt mindre interesse nå for tiden. Er nok gode muligheter for gjøre en god handel på 114270 om man er på jakt. Dersom disse havner i et prissjikte rundt 70-75, så er det jo ikke så aller verst :)
 
Er nok gode muligheter for gjøre en god handel på 114270 om man er på jakt. Dersom disse havner i et prissjikte rundt 70-75, så er det jo ikke så aller verst :)

Det er vel prisen de havner på om man importerer en selv fra Chrono24? Jeg akter ikke betale noen 15-20k for å trykke på de samme knappene jeg kan trykke på selv :)
 
  • Liker
Reaksjoner: px200
Det er vel prisen de havner på om man importerer en selv fra Chrono24? Jeg akter ikke betale noen 15-20k for å trykke på de samme knappene jeg kan trykke på selv :)

Ja. Man skal vel klare å finne frem til enda bedre priser enn det også (uten å undergrave eget salg totalt). Men, det gjelder jo flere modeller enn 114270. Hvis man gjør en innsats så kan man finne gode eksemplarer.
 
Det går tregere, ja (selger en selv). Spent på om det tar seg noe opp nå etter ferien, men utvilsomt mindre interesse nå for tiden. Er nok gode muligheter for gjøre en god handel på 114270 om man er på jakt. Dersom disse havner i et prissjikte rundt 70-75, så er det jo ikke så aller verst :)
Samtlige ref. av Explorer fikk seg en real prisbump etter lanseringen av 124270. Rundt 90 for 124270 og rundt 70-75 for 114270 virker mer riktig med en "normal" prisstiging. Ser i hvert fall ut som at folk nå sliter med å omsette 124270 for over 100'.
 
  • Liker
Reaksjoner: Alinoe og cmarcussen
Er jo helt dustete fete klokker, så skjønner ikke hvorfor "alle" skal selge sine nå etter sommeren. Må da nå ha vært nærmere 30 for salg i ulike referanser og årstall ute på markedet den seneste tiden. Hva er det som gjør at folk skal på død og liv selge de etter kort eietid? Jeg har vært på jakt etter en lenge, men gidder ikke akkurat rushe det nå som det florer av dem
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
Rolex er jo nå "billig" i forhold til andre mange IKKE omtaler som overhyped. Verden vil bedras. Alle snakker om Rolex, men verden nedenfor er jo langt værre med tanke på multipler og de facto hype.

Hypen opp mot AP, F.P.Journe og andre er egentlig mye mer berettiget å fokusere på, men få gjør det - hvorfor?

---

400K for en VC Overseas.

630K for en AP 15500.

1000K for en AP 15500.

870K for F. P. Journe CB.
 
Rolex er jo nå "billig" i forhold til andre mange IKKE omtaler som overhyped. Verden vil bedras. Alle snakker om Rolex, men verden nedenfor er jo langt værre med tanke på multipler og de facto hype.

Hypen opp mot AP, F.P.Journe og andre er egentlig mye mer berettiget å fokusere på, men få gjør det - hvorfor?

---

400K for en VC Overseas.

630K for en AP 15500.

1000K for en AP 15500.

870K for F. P. Journe CB.
Alt er jo hypet opp…
 
Rolex er jo nå "billig" i forhold til andre mange IKKE omtaler som overhyped. Verden vil bedras. Alle snakker om Rolex, men verden nedenfor er jo langt værre med tanke på multipler og de facto hype.

Hypen opp mot AP, F.P.Journe og andre er egentlig mye mer berettiget å fokusere på, men få gjør det - hvorfor?

---

400K for en VC Overseas.

630K for en AP 15500.

1000K for en AP 15500.

870K for F. P. Journe CB.
Er vel ingen av disse som folk løp ned dørene for til disse prisene, selv da markedet var på topp. Er veldig glad jeg kjøpte min VC da prisen var på bunn slik at jeg slipper å tenke på hvor mye den kostet.

Fantastiske klokker alle sammen, men er jo hårreisende mye penger. Tenk så mange ferieturer og hvor mange opplevelser familien vil huske livet ut for prisen av en sånn. Men noen har kanskje alt for mye cash
 
Jeg tenker at jo dyrere klokken er jo hardere faller de i pris! De som har kjøpt Rolex Explorer etc vil nok tape 10-20k
De som har kjøpt hulk vil tape 50-80k
De som har kjøpt patek og ap vil tape 100k++++
kjekt at alle som kom inn i klokkemiljøet for å tjene penger nå flykter så går ting tilbake til normalen og investorer går videre til å sette pengene sine andre steder!
Tenker også ad vil merke dette i høst/vinter at de for 1.gang på mange år vil høre unnskyldninger fra kunder som ikke kjøper alikevell så de må ringe neste mann på lista! Dette gjelder sef ikke de mest populære modeller men spesielt dyrere modeller som seadweller two tone , helgull klokker osv
Personlig har jeg bindt boliglån,kjøpt inn masse ved, bindt strømmen, byttet bil, gått over forsikringene og fylt opp fryseren! Så satser på det kommer masse gode kjøp fremover! #winteriscoming
perfekt mulighet og utvide samlingen samt teste klokker jeg ikke har hatt!
 
Alt jeg har i Bitcoins bare stuper, så send meg gjerne info hvor jeg da heller bør putte penga, for slike grafer har ikke jeg sett
Screenshot_20220804-092933~2.png
 
  • Wow
Reaksjoner: Qwestern