S
Slettet bruker 5295
Guest
Rettet for deg @Jon Henrik
Javel? Trodde vi holdt høyere standard enn på fjasboka her, tydeligvis ikke.
Jeg er visst uønsket her så da sier jeg takk for meg og logger av.
Rettet for deg @Jon Henrik
Javel? Trodde vi holdt høyere standard enn på fjasboka her, tydeligvis ikke.
Jeg er visst uønsket her så da sier jeg takk for meg og logger av.
Vis vedlegg 298825
Vis vedlegg 298826
Vis vedlegg 298827
Ingen tvil om at vi er greit forbi toppen
![]()
Hong Kong: Watches Online Auction I: Hong Kong Auction Thursday, July 21, 2022 | Phillips
Phillips presents Hong Kong: Watches Online Auction I from Thursday, July 21, 2022 in Hong Kongwww.phillips.com
Blir vel ca. 395k NOK med salær og mva.Jøss, ca. 250k altså. Det er jo under retailVel, pluss omkostninger og evt. mva??
Blir vel ca. 395k NOK med salær og mva.
Nå ser det ut som salgsprisene er fjernet, men denne gikk for 140k HKD, ville blitt ca 275k NOK totalt.
Vis vedlegg 298831
I mars var hammerprisen 240k HKD
Vis vedlegg 298832
Nei, det blir hammerprisen i HKD * 1,25 NOK/HKD + 26 % salær + 25 % mva.Nå er vel ikke riktige priser i Norge = pris i utlandet + 25%
Riktignok 2017 vs 2021 modell, men 116500LN er ned 43 % siden mai.Vis vedlegg 298825
Vis vedlegg 298826
Vis vedlegg 298827
Ingen tvil om at vi er greit forbi toppen
![]()
Hong Kong: Watches Online Auction I: Hong Kong Auction Thursday, July 21, 2022 | Phillips
Phillips presents Hong Kong: Watches Online Auction I from Thursday, July 21, 2022 in Hong Kongwww.phillips.com
Absolutt helt enig med deg der. Har aldri sett på Rolex som kult. Rolex er ikke kult. ALS er kult. Doxa er kult. JLC er kult. Blancpain er kult. Pluss masse annet. Mine er kjøpt pga kvalitet og at jeg syntes de tåler tidens tann. Jeg kan bruke de til de aktivitetene jeg ønsker.Rolex har da aldri vært kult?
Kanskje i noen få tilfeller der de faktisk er brukt som tiltenkt (klokke som har vært på armen til folk i tjue år mens de har vært på ti poler og tredve fjell), men ellers? Topp kvalitet, trygt valg, flotte klokker - men kult? Nah.
Men jeg synes Rolex er kultAbsolutt helt enig med deg der. Har aldri sett på Rolex som kult. Rolex er ikke kult. ALS er kult. Doxa er kult. JLC er kult. Blancpain er kult. Pluss masse annet. Mine er kjøpt pga kvalitet og at jeg syntes de tåler tidens tann. Jeg kan bruke de til de aktivitetene jeg ønsker.
Etter Leo’s lekeland åpnet jeg klokkeboksen og byttet til Reversoen. Ting ble straks bedre
Tilbake til emnet: Håper hypen er over og vel så det. Så kan vi gå tilbake og konsentrere oss om klokker.