Det kan se ut som om hypen nå er over

Jeg tror ikke Morgan-S spiller klokkebransjen mot hverandre.
Men at Morgan-S bestandig undervurderer performansene er tydeligvis ingen tilfeldighet.
Målet er kanskje å få mange av investorene vekk fra denne bransjen og orienterte til andre bransjer som er desperate for fersk kapital.
Det er det investerings bankene som M-S, JP.Morgan Chase, Goldman S. driver med: de jongler med kapital utplassering på vegne av store kunder for å maksimisere profit og minimere tap i svingene.
Og hvem på markedet er stor og mest desperate for fersk kapital injeksjon akkurat nå?
KI bransjen vil jeg si.

• Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
"An estimated 9,800 millionaires moved to Dubai in 2025, bringing $63 billion in wealth — more than any other country in the world, according to Henley. Most of Dubai’s wealthy are arriving from the U.K., China, India, and other parts of Europe and Asia."

"Paradiset" området var, er over.
Det kommer ikke tilbake i vår levende tid.
Men pengene forsvinner ikke, de bare flytter til Asia.

• Liker
Reaksjoner: Eternamaniac
Skal til London neste uke og vurderer å kjøpe en Rolex Oyster Perpetual 36. Er det noen som har vært der nylig og vet hvordan tilgjengeligheten er for denne modellen?

Skal til London neste uke og vurderer å kjøpe en Rolex Oyster Perpetual 36. Er det noen som har vært der nylig og vet hvordan tilgjengeligheten er for denne modellen?

Da hadde jeg heller sendt en mail til Bjerke. (Eventuelt stille i butikk om du bor i Oslo) Tror ikke OP er enkel å få tak i, uansett størrelse/dial.

• Liker
Reaksjoner: Eternamaniac
IMG_2399.jpeg

Da hadde jeg heller sendt en mail til Bjerke. (Eventuelt stille i butikk om du bor i Oslo) Tror ikke OP er enkel å få tak i, uansett størrelse/dial.
@ASWguden Jeg fikk en explorer 1 fra bjerke tidligere i år og jeg fikk beskjed når jeg sendte forespørsel på OP at nye retningslinjer tilsa at man ikke kunne stå på liste for ofte.

Trur det er lettere å kjøpe Rolex i Norge enn i UK, har selv «stått på liste» i snart fem år for en GMT, vil nok ikke få kjøpe selv om jeg har kjøpt tre klokker i butikken »for å bygge opp tillit» eller hva de kaller det. Klager ikke, det er bokstavelig talt flere millioner brukte klokker å få kjøpt.