Depositum betalt

Veldig kult prosjekt! Gleder meg til å se resultatet. Lykke til med avslutning av dr-graden!
 
  • Elsker
Reaksjoner: kire
Eksempel på hva som kan graveres.
273826982_682906783058632_411360033252768924_n.png

Jeg tenker at det blir initialer og en liten illustrasjon avhengig av hva det er plass til på min klokke.
 
Dette virker som et utrolig rått prosjekt og kult å se at det dukker opp flere custom-prosjekter. Den skiven du har valgt har jeg en vag misstanke om at er helt perverst rå!!

Husker jeg fikk se en Dornblüth & Sohn for en del år siden og var virkelig imponert over kvaliteten, så dette kan bare bli bra ;)

Gleder meg til fortsettelsen!
 
wow! :love::love::love:
Aldri sjekket Dornbluth tidligere men jeg ser nå at det er noe jeg må gjøre. Takk for deling, ser frem til å følge videre. Tror den klokken blir helt rå slik du beskriver valg av materialer.
Takk for det:love:
Gleder meg som en unge, selv om det er et år+ til den er ferdig.
 
De ble jo veldig fine disse brune med sølvtall til svenskene. Fin design på tallene, selv om jeg ikke vet om avkuttede tall er en god idé.
 
Hva tenkes det om gravering? Tror jeg har bestemt meg for å kun en liten illustrasjon (som på bildet), men åpen for innspill.
Vis vedlegg 295099
Gravering hvor? På balansen eller på 3/4-platen? Jeg er kjempe fan av gravering på balansen, men ikke så fan av gravering på platen. Men kult med litt dekorasjoner som er vist her :)
 
Gravering hvor? På balansen eller på 3/4-platen? Jeg er kjempe fan av gravering på balansen, men ikke så fan av gravering på platen. Men kult med litt dekorasjoner som er vist her :)
Det blir på platen, som nederst til høyre. Får høre med de om hva de syntes.
 
  • Liker
Reaksjoner: mph90