Depositum betalt

@kire Hei, Kire. Har du mulighet til å få f.eks eget navn på skiven? Isåfall hadde dettte vært veldig artig for min del.

Hva koster noe slikt?
Hei. Ja, det er mulig å gravere skiven.
274834994_661084705134630_8861252014961745092_n.png
Jeg kommer heller til å gravere urverket (dette er gratis), men ikke bestemt meg for hva enda.
99.2-M starter på rundt 6100euro (prisliste). Jeg valgte en gravert keramisk skive som er rundt 1000euro ekstra.
Grunnmodellen 99.0 starter under 4000euro som er et veldig godt alternativ.

(priser er uten moms rettet av @chrbir, det er ink. tysk moms. )

Redigert:
Hei. Ja, det er mulig å gravere skiven.
Vis vedlegg 283438
Jeg kommer heller til å gravere urverket (dette er gratis), men ikke bestemt meg for hva enda.
99.2-M starter på rundt 6100euro (prisliste). Jeg valgte en gravert keramisk skive som er rundt 1000euro ekstra.
Grunnmodellen 99.0 starter under 4000euro som er et veldig godt alternativ.

(priser er uten moms)
Dette blir spennende å følge, og lykke til med graden!

Prisene er vel oppgitt inkl. tysk Mwst, ser det ut til?

Screenshot_20220311-152554~2.png

• Liker
Reaksjoner: kire
Dette blir spennende å følge, og lykke til med graden!

Prisene er vel oppgitt inkl. tysk Mwst, ser det ut til?

Vis vedlegg 283479
Tusen takk!
De var kanskje det. Vi tok utgangspunkt i at den sendes (så er ikke lagt til moms på min bestilling), også kommer de til å legge på tysk moms hvis jeg kommer å henter den (som jeg får tilbake på grensa da).

• Liker
Reaksjoner: Matsmet og chrbir
Veldig kult prosjekt! Gleder meg til å se resultatet. Lykke til med avslutning av dr-graden!

• Elsker
Reaksjoner: kire
Dette virker som et utrolig rått prosjekt og kult å se at det dukker opp flere custom-prosjekter. Den skiven du har valgt har jeg en vag misstanke om at er helt perverst rå!!

Husker jeg fikk se en Dornblüth & Sohn for en del år siden og var virkelig imponert over kvaliteten, så dette kan bare bli bra ;)

Gleder meg til fortsettelsen!

wow! :love::love::love:
Aldri sjekket Dornbluth tidligere men jeg ser nå at det er noe jeg må gjøre. Takk for deling, ser frem til å følge videre. Tror den klokken blir helt rå slik du beskriver valg av materialer.
Takk for det:love:
Gleder meg som en unge, selv om det er et år+ til den er ferdig.

De ble jo veldig fine disse brune med sølvtall til svenskene. Fin design på tallene, selv om jeg ikke vet om avkuttede tall er en god idé.