Skjæveland ishI nærheten av Sola? Mot Ølberg og de traktene?
Skjæveland ishI nærheten av Sola? Mot Ølberg og de traktene?
Sykler en del for tiden, men har et sittesår som blør og som jeg ikke blir kvitt. Denne uken syklet jeg ikke mandag-fredag og brukte Assos "skin repair gel". Virket fint, men etter sykling i går og i dag er det dårlige tilstander igjen. Tips/triks?
Det er Assos-bukser jeg bruker! Bruker også deres krem, hver gang. Har ikke hatt dette problemet på de siste 6000 km, men plutselig smeller det...Du trenger gode nok bukser(assos), og krem hver gang en forventer svett skrukk
Hvis du har en annen sykkel med et annet sete kan det være lurt å variere litt. Eventuelt bytt sete på sykkelen for å få variert trykk-/friksjonspunkt.
For min del merker jeg om salen er satt feil, ikke mye som skal til før presset kan bli ugreit og tilting av salen er innstillingen jeg er minst fleksibel med. Det merkes mer dess mer drop til styret. Sitter en litt høyt og / eller tilta bakover kan det bli litt ruging med div plager. Men, i ditt tilfelle har skadene kommet etter bare ha brukt 1 sykkel? Da er kanskje ikke forslaget relevant
blør og som jeg ikke blir kvitt
Jeg tenkte det samme, ting som ikke stopper å blø/ikke vil gro, er ikke heldig.... bare jeg som tenker at det er på tide med et legebesøk? Synes dette virker som en infeksjon og i Norge er antibiotika reseptbelagt.
I parentes bemerket har jeg en gang hatt et sår som ikke ville gro, og det var hudkreft. Det var riktignok et sted der solen skinner.
... bare jeg som tenker at det er på tide med et legebesøk? Synes dette virker som en infeksjon og i Norge er antibiotika reseptbelagt.
I parentes bemerket har jeg en gang hatt et sår som ikke ville gro, og det var hudkreft. Det var riktignok et sted der solen skinner.