Den store sykkeltråden

Andre som gleder seg til å se Strade Bianche i dag? Elsker dette rittet. Perfekt med regn i dag og sol og 13 grader i morgen. Se sykkel i dag, gjør sykkel i morgen!

Dobbeltposter for å motivere aktivitet O:)

Her på Jærkysten er det nå vår, ferdig snakket. Må tidvis ta av hansker og armer, og vinterjakken er klar til å pakkes bort.
zmq6BIr.jpg

Etter kyssesyke-smellen i fjor ble det veldig lite sykling, men nå har jeg vært svært motivert. Ingen voldsomt lange turer, og mye jobbreise, men når jeg har tid sykler jeg hver dag.

Forøvrig snublet jeg over noe jeg har sniffet på siden det ble først lansert/synlig på brukt:
tOblJhc.jpg

Spent på om dette kan være et kurant hjelpemiddel for å trene annen muskulatur og hele kroppen. Jeg er veldig glad i rollerblades, men etter flytting til et mer urbant og bakketungt sted har det vært en del mindre av det.

Dobbeltposter for å motivere aktivitet O:)

Her på Jærkysten er det nå vår, ferdig snakket. Må tidvis ta av hansker og armer, og vinterjakken er klar til å pakkes bort.
zmq6BIr.jpg

Etter kyssesyke-smellen i fjor ble det veldig lite sykling, men nå har jeg vært svært motivert. Ingen voldsomt lange turer, og mye jobbreise, men når jeg har tid sykler jeg hver dag.

Forøvrig snublet jeg over noe jeg har sniffet på siden det ble først lansert/synlig på brukt:
tOblJhc.jpg

Spent på om dette kan være et kurant hjelpemiddel for å trene annen muskulatur og hele kroppen. Jeg er veldig glad i rollerblades, men etter flytting til et mer urbant og bakketungt sted har det vært en del mindre av det.
Iron Rangers kan helt åpenbart brukes til absolutt alt! :D

• Liker
Reaksjoner: mr.quick
Iron Rangers kan helt åpenbart brukes til absolutt alt! :D
Sannelig! De er såpass ihjelslitte (innersålen har løsnet fra resten av konstruksjonen) at de er det ikke farlig å gjøre rare ting med. Jeg har blitt ekstremist hva det gjelder sko, kun skinn til alt!!! 👹

xkSIZCC.jpg

lx3cHN3.jpg

Tilbake på GP5000 - Jøss, de føles vanvittig mye bedre enn de Vittoria-dekkene jeg har syklet på det siste året. Pumpet opp til samme trykk, føltes mye mykere og tråkk føltes lettere. Hadde 2 km/t høyere snittfart enn jeg har pleid i år på tilsvarende turer. GP5000 er standarden med god grunn, viser det seg.

Sykler en del for tiden, men har et sittesår som blør og som jeg ikke blir kvitt. Denne uken syklet jeg ikke mandag-fredag og brukte Assos "skin repair gel". Virket fint, men etter sykling i går og i dag er det dårlige tilstander igjen. Tips/triks?