Den store sykkeltråden

Schwalbes Gooey Gluey gummiblanding gir supergrep på glatt underlag. Big Betty regnes av mange for å være det beste stidekket. Jeg bruker Schwalbe Muddy Mary GG foran og Maxxis Minion DHR bak på stisykkelen. Begge to knakende gode dekk.

Shims funker supert. Har brukt det på utforsykkelen i en årrekke. Use Thermoplast koster en femtilapp på chainreactioncycles og gjør susen.

Bruker selv Gravitydropper Turbo med 4" hev/senk. Enkel kontruksjon, enten oppe, eller nede. Trinnløs trenger man ikke. Fjernkontrollen er fin.

Da går jeg nok for den løsningen ja! Jo enklere det er, desto mindre sjanse for at noen går galt! :)

543077b0-7edd-acaf.jpg

Sykler sjeldent med pulsklokke men gøy å se hvor effektivt det er med 90 min på salen.

Har kommet meg til Nesbyen for å være med på Nesbyen Freeride Camp!

Sitter i bobilen til en kamerat i aften.

Middagen ble laget på kullgrill. Stekt(på grillen) Uerfilet med asparges, nypotet og økologisk gulrot.

Jacobs kaffe på presskanne, brownies og Dartigalongue 1968 Armagnac.

Deretter noen gode øl, Blant annet Nøgne Ø 100 og Mikkeller Black Hole.

Det regner, og nå skal jeg ut i teltet mitt...

I morra skal det høkkes.:cool:

Lykke til! :D Kommer en stor gjeng for kongsberg opp ditt også!

Så får vi krysse fingre og tær på at det ikke blir så mye regn i helga!

Skal du dra dit bør du/dere være minst 3, gjerne 4-5. Med fire personer får du en kjøretur per tre turer ned.

Selv gikk jeg på trynet i nc-løypa på fredagen og dro skuldra ut av ledd. Det var den helga.

20-30 ganger kanskje. Den drar seg ikke helt av. Klarer å dra leddet på plass selv, men dagen er spolert.

Min skulder ble helt til smør på slutten før jeg operert den!! Bare jeg lå feil i senga så smatt hele skuldra ut! :(
Men den har faktisk blitt bra etter det! Litt mindre bevegelig, men det kan jeg leve med! Var så hat å få den ut atte!

Det som nesten er verre en smerten, er at man blir så sykt kvalm når den smetter ut og inn! :(

Høres ut som operasjon er tingen ja. Min far hadde sin ute 8-9 ganger. Etter innstramming satt den.

Høres ut som operasjon er tingen ja. Min far hadde sin ute 8-9 ganger. Etter innstramming satt den.

jepp, det er faktisk 9 år siden sist det skjedde med meg, før skjedde det 2-3 ganger i mnd! Så er veldig fornøyd med det!
Eneste minuset er et sinnssykt arr, men det kan jeg leve med! :)

Fønky-lia :p

[video=vimeo;41235648]http://vimeo.com/41235648[/video]