Den store Rolex Explorer-tråden

Har vel bare vært to 124270 til salgs foreløpig, men nå begynner de tilsynelatende å ankomme i større antall også.
Den første solgt i Oslo ble levert for under to uker siden.
 
Fordel med 14270 er lavere forbruk av reimer ut i fra hva jeg har lest. 114270 har jeg hatt, den gnager seg gjennom det meste utenom originallenken ila kort tid. Passer heldigvis best på lenke uansett.
 
Redigert:
Har vel bare vært to 124270 til salgs foreløpig, men nå begynner de tilsynelatende å ankomme i større antall også.
Den første solgt i Oslo ble levert for under to uker siden.
Har vel sett 3 på bruktmarkedet, samt kjenner til andre som har kjøpt på Bjerke i sommer. Men det stemmer nok at det ikke er kommet altfor mange enda. Eller så er folk så fornøyd at de ikke selges.
 
  • Liker
Reaksjoner: hardangervidda
EA53D4B2-0DA3-4AEC-A172-EC3B24982970.jpeg
 
Frister det å bli fjerde eier på under to mnd på denne ukjente mva-perlen?
Bare 60% over retail!

 
  • Liker
  • Wow
Reaksjoner: oggaman og netrom71
Frister det å bli fjerde eier på under to mnd på denne ukjente mva-perlen?
Bare 60% over retail!

Ekte klokkeglede der altså…
 
Med tanke på at du kan få den til rundt 80k på chrono24 og så ende opp på ca. samme beløp til slutt MED mva papirer så fremstår det der som en dårlig deal. Ikke er det lovlig å erverve og/eller inneha smuglergods heller.

§ 2-3.Tollskyldner ved ufortollet vare
(4) Den som har ervervet eller oppbevart varen er også tollskyldner, dersom vedkommende på tidspunktet for mottak av varen visste eller burde ha visst at forpliktelsene eller vilkårene ikke var overhold

§ 16-4.Heleri av ulovlig innført vare mv.
Med bøter eller fengsel inntil 6 måneder eller begge deler straffes den som transporterer, oppbevarer, skjuler, avhender, overlater til andre eller erverver en vare som er innført eller disponert over i strid med bestemmelser gitt i eller med hjemmel i denne lov.

Fra tolloven. Kan ikke skjønne at dette er innafor på finn.no heller.
 
Redigert:
Hvor lang ble ventetiden og hvor lang tid var estimatet ? Venter på en selv :)

Bestilte i april.Ble forespeilet 8-12 mnd. Ble 7. Du kan glede deg. Faktisk enda finere enn forventet. Hjelper mine tynne håndledd med noe smalere lugs på en såpass stor klokke.
 
  • Liker
Reaksjoner: icejeep