Official Timekeeper
Visit Casio

Den store Rolex Explorer-tråden

Hovedsignal

Støttemedlem
Medlem
4. okt. 2014
Sted
Oslo
Da var første two-tone ute på Finn. Kommer noen til å betale 65k over utsalgspris? :(
Klør det i flippefoten når du ser ned på Daytonaen din?

OBJ

Medlem
31. mars 2011
Sted
Oslo
Da var første two-tone ute på Finn. Kommer noen til å betale 65k over utsalgspris? :(
Klør det i flippefoten når du ser ned på Daytonaen din?

Hadde valgt two tone Datejust til 2/3 av prisen alle dager i uken.

Når det er sagt, ser jeg ikke bort fra at two tone Explorer blir “discontinued” relativt fort. Kanskje den til og med bare blir værende i sortimentet i jubileumsåret? I så fall er nok two tone Explorer en mye bedre investering en Datejust - for de som tenker i de baner.

Medlem
8. mai 2019
Sted
Stavanger
Kanskje de feks dropper den til fordel for en Explorer 41 om et år eller to. Synes for så vidt at TT Explorer ser langt bedre ut enn feks sub i del- eller helgull (som er helgrelt).

Jeg er spent på hva etterspørsel og prisnivået vil bli for disse to explorerne i 36 mm fremover på bruktmarkedet. Er litt delte meninger om størrelsen, selv om jeg synes OP/Datejust/Explorer i 39 mm++ blir oppblåst.

Redigert:
Medlem
20. juni 2014
Hvorfor blir ikke denne klokken solgt? Den har ligget ute i et års tid, eller lengre, og prisen har vært uforandret siden nyåret:

Medlem
17. aug. 2016
Sted
Lørenskog
Hvorfor blir ikke denne klokken solgt? Den har ligget ute i et års tid, eller lengre, og prisen har vært uforandret siden nyåret:
Jeg vet ikke, men "børstet bezel - kan ikke ta mer da forsvinner tallene" er nok til at jeg holder meg unna. Den ble solgt for 60k av en annen selger i april i fjor.

• Liker
Reaksjoner: netrom71
Medlem
26. april 2011
Noen som kjenner til leveringstid på 226570?
Noen som har den?
Kun en til salgs på Finn.
Lite info her.