Den store Rolex Explorer-tråden

Da var første two-tone ute på Finn. Kommer noen til å betale 65k over utsalgspris? :(
Klør det i flippefoten når du ser ned på Daytonaen din?

 
Da var første two-tone ute på Finn. Kommer noen til å betale 65k over utsalgspris? :(
Klør det i flippefoten når du ser ned på Daytonaen din?

Hadde valgt two tone Datejust til 2/3 av prisen alle dager i uken.

Når det er sagt, ser jeg ikke bort fra at two tone Explorer blir “discontinued” relativt fort. Kanskje den til og med bare blir værende i sortimentet i jubileumsåret? I så fall er nok two tone Explorer en mye bedre investering en Datejust - for de som tenker i de baner.
 
Kanskje de feks dropper den til fordel for en Explorer 41 om et år eller to. Synes for så vidt at TT Explorer ser langt bedre ut enn feks sub i del- eller helgull (som er helgrelt).

Jeg er spent på hva etterspørsel og prisnivået vil bli for disse to explorerne i 36 mm fremover på bruktmarkedet. Er litt delte meninger om størrelsen, selv om jeg synes OP/Datejust/Explorer i 39 mm++ blir oppblåst.
 
Redigert:
Jeg ringte å bestilte en Explorer II hos Bjerke for litt over en uke siden. Ble forespeilet levering før jul.
 
  • Wow
Reaksjoner: Genta
241673573_10159915938514406_2430860478468605218_n.jpg
 
  • Haha
Reaksjoner: AKH
Hvorfor blir ikke denne klokken solgt? Den har ligget ute i et års tid, eller lengre, og prisen har vært uforandret siden nyåret:
 
Hvorfor blir ikke denne klokken solgt? Den har ligget ute i et års tid, eller lengre, og prisen har vært uforandret siden nyåret:
Jeg vet ikke, men "børstet bezel - kan ikke ta mer da forsvinner tallene" er nok til at jeg holder meg unna. Den ble solgt for 60k av en annen selger i april i fjor.
 
  • Liker
Reaksjoner: netrom71
Noen som kjenner til leveringstid på 226570?
Noen som har den?
Kun en til salgs på Finn.
Lite info her.
 
Er virkelig TT Exp 1 så håpløst?
Kona har lyst på en.
 
Redigert av en moderator: