Den store Rolex Explorer-tråden

2B4916CD-982A-4E47-8908-18549E6EC478.jpeg
 
Hva synes dere er en fair pris på en Explorer II Polar i disse dager? 2017 - 2019 modell.

Ser at Jonny Rolex har hatt en ute til ~95k. Den har ligget ute en stund, men den blir nok solgt etterhvert tipper jeg. Han pleier å ha pulsen på markedet egentlig, men samtidig ligger han ofte i øvre del av det. Tipper 90-95 er realistisk.
 
Ser at Jonny Rolex har hatt en ute til ~95k. Den har ligget ute en stund, men den blir nok solgt etterhvert tipper jeg. Han pleier å ha pulsen på markedet egentlig, men samtidig ligger han ofte i øvre del av det. Tipper 90-95 er realistisk.

Jonny har en Explorer II 216570 ute til 88 990,- Ikke Polar, men Black dial. Vet ikke om det har noe å si for prisen, men skulle ikke tro det. Begge er like ettertraktet såvidt jeg kan se. Når jeg ser folk på Rolex FB grupper som f.eks spør "Left or Right?" og det er snakk om en Explorer med hvit dial til venstre og en svart til høyre så er det nesten helt likt, alltid. Folk har så forskjellig smak. Selv skulle jeg aldri kjøpt svart Explorer. Kun hvit. Men det er jo kun min subjektive smak. Og ja, de fleste han legger ut ligger i øvre sjiktet. Ikke alt.

2012 modell da. "
Meget pent brukt!
åpnet og kontrollert av urmaker nå og i meget god stand.
Ikke servicebehov.
Noen mikroskopiske bruksmerker finnes.
Her får du mye for pengene! "

Kommer med boks og sertifikater.

Så om noen er ute etter en Explorer II black dial hadde jeg vurdert denne. Jonny Rolex leverer kun det han lover. Lever på ryktet sitt.