Official Timekeeper
Visit Casio
00:00:00

Den store Rolex Explorer-tråden

Reg.
29. september 2013
Sted
Pafos, Kypros
God kveld,

Explorer tråden er utvilsomt smittsom..

Sitter og sikler på explorer 2 216570... I utgangspunktet har jeg hatt hvit skive som favoritt men etter å sett og vurdert frem og tilbake ser jeg jo den svarte skiven også er svært lekker...

Hva bør jeg velge og begrunn gjerne:)

Reg.
1. desember 2010
Sted
Haugesund
God kveld,

Explorer tråden er utvilsomt smittsom..

Sitter og sikler på explorer 2 216570... I utgangspunktet har jeg hatt hvit skive som favoritt men etter å sett og vurdert frem og tilbake ser jeg jo den svarte skiven også er svært lekker...

Hva bør jeg velge og begrunn gjerne:)
Nå går vi jo mot sommer så da er det vell hvit som gjelder :cool::mrgreen:

Reg.
9. januar 2014
Sted
Gjøvik
Å herrefred, jeg burde aldri beveget meg inn på denne tråden. Kjenner det rykker i overkant i kjøpelysten nå.

Kohe321

Støttemedlem
Reg.
19. oktober 2011
Her er litt bilder av min! Det blir bare mer og mer klart for meg at dette er den perfekte klokke for meg. Beklager @Winthers, men må nok si meg enig med @Havvo at det var en tabbe å selge. Men, heldigvis en enkel tabbe å rette opp da :mrgreen:

Sist redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: Utinaturen

Winthers

Støttemedlem
Reg.
13. oktober 2012
Sted
Vestlandet
@Kohe321 virkelig fine bilder du knipser! Ja det var en tabbe å la den gå, men som det blir påpekt er det relativt enkelt å rette opp. Med det sagt blir det nok en 36mm neste gang:)

Sist redigert av en moderator:

Kohe321

Støttemedlem
Reg.
19. oktober 2011
Tusen takk skal dere ha for fine ord, flere bilder kommer plutselig. :)

Pina

Støttemedlem
Reg.
6. februar 2013
Sted
Oslo
Tro om det er noen på sonen som har Explorer II 16550? I såfall hyggelig med bilder! :)