Den store Rolex Explorer-tråden

IMG_20171026_202813_368.jpg
 
Flott patina på den skiven, @andres - nesten så man vurderer en skive til......;)

Var heldig med denne, under blacklight så matches visere (like lite lume) også. I annonsen når jeg kjøpte den sto det 92 modell. Etter jeg kom hjem fant jeg ut at det var en 89 modell. Noe som ikke er så dumt siden jeg er født i 89 selv. open-6 så klart.
 
Hei, Noen som har en formening om hva er Explorer II (Sort) - 2011 model (norsk kjøpt, komplett) bør gå for i dag ? :) (Nei, selger ikke. vurderer kjøp)
 
Det ligger en fra 2012 til 56 på Klokkeriet.

Ja, fikk med meg den. Som den petimeter personen jeg er så har jeg følgende spørsmål. Etter garantibetingelser fra Rolex, klokke fra 2012 har 5 års garanti. Dvs den må (i mitt lov og orden) hode, til service/check up iløpet av kort tid. Dette vil komme på mellom 3-6000 (?) . Du vil da få 2 års garanti på arbeidet.
Tenker jeg rett ?
 
Ja, fikk med meg den. Som den petimeter personen jeg er så har jeg følgende spørsmål. Etter garantibetingelser fra Rolex, klokke fra 2012 har 5 års garanti. Dvs den må (i mitt lov og orden) hode, til service/check up iløpet av kort tid. Dette vil komme på mellom 3-6000 (?) . Du vil da få 2 års garanti på arbeidet.
Tenker jeg rett ?
Ville nok regnet med behov for service innen ganske nær fremtid ja. Kan jo tas med som et argument i en evt prisdiskusjon.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mastermariner