Den store Omega PloProf-tråden

Nå har ikke jeg sjekket prisen på den nye jubileumsmodellen, men det er kanskje den eneste Omegaen som faktisk frister noe særlig. Den synes jeg var veldig fin.

Billig billig...
EUR 15,300

2023-Omega-Seamaster-Ploprof-1200m-New-Version-Monobloc-75th-anniversary-Summer-Blue-Gradient-...jpg

2023-Omega-Seamaster-Ploprof-1200m-New-Version-Monobloc-75th-anniversary-Summer-Blue-Gradient-...jpg

Interessant å høre hva folket tenker om jubileums modellen, kontra den blå som jeg har?
Vis vedlegg 346823
Vis vedlegg 346824
Din ser ut til å bli litt mer "chunky".

Jeg synes det ser litt rart ut at de valgte at nå kronen skulle bli ubeskyttet.
De gikk ikke tilbake til de opprinnelige løsningene.
De prøvde å oppfinne klokken på nytt, og egentlig, ble det ikke bedre.

For min del, liker jeg ikke så mye gull på klokkene. Smak og behag.
Da hadde jeg tatt en vanlig utgave av den du har.
For prisen de vil ha for sin ny Ploprof, å få seg en virkelig god vintage med originale deler, er egentlig mye bedre. Og skal jeg dykke, kan jeg bruke noe annet.

Hadde jeg vært millionær, hadde jeg nok kjøpt den nye for å prøve.
Men det hadde sikkert ikke vært min favoritt klokke.

• Liker
Reaksjoner: kire, reldor og Gin
Jeg DIGGER den nye, men 180+k er i overkant stivt :cry:
Jeg har hatt 3 stk Ploprof’er - solgt og angret gjentatte ganger. Ja, den er ikonisk bølletøff, men håpløs å bruke til hverdags pga størrelse og vekt. MEN, den var i det minste fornuftig priset, og man fikk med den råeste sharkmesh og foldelås som noensinne er laget til en klokke! Nye Ploprof til 180K med gummireim fremstår som et stjerneeksempel på bransjens grådige utvikling..!

Kjøp heller en Breitling Seawolf med rabatt til 40K

• Liker
Reaksjoner: Callahan