Ikke-fullt-så-konstruktive-tanker:Jeg har ikke kjøpt, men står i kø. Det er helt forferdelig, dette er siste gangen jeg reserverer plass eller sier meg villig til å vente på noe som helst. Folk som sier at det er godt/sunt å vente tar rett og slett feil. /rant overNoen som kjøpt AnOrdain her inne?
Jeg har fulgt dem i lang tid, men klokkene har vært for små (etter min mening). Nå har de lansert 41mm og jeg er litt fristet.Vis vedlegg 414802
Vis vedlegg 414803
Jeg ser på disse to fargene som de mest aktuelle:
Vis vedlegg 414804
Vis vedlegg 414805
Noen som har noen tanker?
Mitt ankepunkt er at om jeg skal bestille en slik så havner jeg fort på over 60’ om man går for deres «in-house» verk.
Da er det veldig mye annet «etablert» som ikke er SÅ langt unna.
Takk for innspill.Ikke-fullt-så-konstruktive-tanker:Jeg har ikke kjøpt, men står i kø. Det er helt forferdelig, dette er siste gangen jeg reserverer plass eller sier meg villig til å vente på noe som helst. Folk som sier at det er godt/sunt å vente tar rett og slett feil. /rant over
Konstruktive tanker: For meg er hele «greia» med merket Vitreous enamel. Jeg personlig er ikke villig til å betale 12 lapper for en modifisert LJP. Men det er utrolig at vanlige folk også kan få en liten smakebit av håndlaget klokkekunst! Jeg tar gjerne en bit av Skottlands urmakeri til 40-50, SÆRLIG med tanke på konkurranse i dette prissjiktet. Det er ingen av de etablerte som kan levere varer som er tatt på av mennesker.
Vis vedlegg 414813Vis vedlegg 414814