Den store microbrand-tråden

_IMG0078.jpg

Noen som kjøpt AnOrdain her inne?
Jeg har fulgt dem i lang tid, men klokkene har vært for små (etter min mening). Nå har de lansert 41mm og jeg er litt fristet.IMG_8025.jpeg
IMG_8026.jpeg

Jeg ser på disse to fargene som de mest aktuelle:

IMG_8027.png
IMG_8028.png

Noen som har noen tanker?

Mitt ankepunkt er at om jeg skal bestille en slik så havner jeg fort på over 60’ om man går for deres «in-house» verk.
Da er det veldig mye annet «etablert» som ikke er SÅ langt unna.

• Liker
Reaksjoner: MikroKrone
Noen som kjøpt AnOrdain her inne?
Jeg har fulgt dem i lang tid, men klokkene har vært for små (etter min mening). Nå har de lansert 41mm og jeg er litt fristet.Vis vedlegg 414802
Vis vedlegg 414803

Jeg ser på disse to fargene som de mest aktuelle:

Vis vedlegg 414804
Vis vedlegg 414805

Noen som har noen tanker?

Mitt ankepunkt er at om jeg skal bestille en slik så havner jeg fort på over 60’ om man går for deres «in-house» verk.
Da er det veldig mye annet «etablert» som ikke er SÅ langt unna.
Ikke-fullt-så-konstruktive-tanker:Jeg har ikke kjøpt, men står i kø. Det er helt forferdelig, dette er siste gangen jeg reserverer plass eller sier meg villig til å vente på noe som helst. Folk som sier at det er godt/sunt å vente tar rett og slett feil. /rant over

Konstruktive tanker: For meg er hele «greia» med merket Vitreous enamel. Jeg personlig er ikke villig til å betale 12 lapper for en modifisert LJP. Men det er utrolig at vanlige folk også kan få en liten smakebit av håndlaget klokkekunst! Jeg tar gjerne en bit av Skottlands urmakeri til 40-50, SÆRLIG med tanke på konkurranse i dette prissjiktet. Det er ingen av de etablerte som kan levere varer som er tatt på av mennesker.
IMG_3623.jpeg
IMG_3622.jpeg

Ikke-fullt-så-konstruktive-tanker:Jeg har ikke kjøpt, men står i kø. Det er helt forferdelig, dette er siste gangen jeg reserverer plass eller sier meg villig til å vente på noe som helst. Folk som sier at det er godt/sunt å vente tar rett og slett feil. /rant over

Konstruktive tanker: For meg er hele «greia» med merket Vitreous enamel. Jeg personlig er ikke villig til å betale 12 lapper for en modifisert LJP. Men det er utrolig at vanlige folk også kan få en liten smakebit av håndlaget klokkekunst! Jeg tar gjerne en bit av Skottlands urmakeri til 40-50, SÆRLIG med tanke på konkurranse i dette prissjiktet. Det er ingen av de etablerte som kan levere varer som er tatt på av mennesker.
Vis vedlegg 414813Vis vedlegg 414814
Takk for innspill.
Hvor lenge har du ventet i kø? Og hva er forespeilet ventetid?
Betalingen er vel først når den er klar?

Ang betaling for A1 verket så er det en del ekstra i ifht et manuelt Selita verk, men ikke så mye mer om man ønsker auto. Jeg syntes 4.700,- ekstra er ok sum for å få det gravert av dem fremfor at det er et helt standard LJP verk.

• Liker
Reaksjoner: MikroKrone