Den store Longines-tråden

Medlem
11. mars 2013
Innlegg
569
Hvis det finnes en lignende tråd så er det bare for moderatorer og slå i sammen evt slette denne. Jeg fant ihvertfall ingen når jeg søkte og lette bakover i forumhistorien. Longines føler jeg er et merke som foruten kanskje med Legend Diver faller litt utenom her på TS og som dessverre blir satt litt i skyggen av Omega i swatch group familien. Men dog er det ett merke med lang og god historie og mange flotte modeller. Så trådtittelen snakker for seg selv, vis oss din Longines. Jeg starter med min egen LLD som er min første Longines, men garantert ikke den siste :)
C30C03EE-64B7-4B29-91F5-C1E040629540_zpsnhfiwsjy.jpg
6D0391A9-DCBD-4C9A-9F58-E758F5FB6EE1_zpsxrndsgr7.jpg
7776AD49-3EEB-4321-BF7F-3AA1DD47D8DE_zpsk9esy0dp.jpg
08c833633530e05a7aac4cec23760a02_zpst0laopho.jpg
 
Godt initiativ! Har tenkt på å lage en sånn tråd, men det er ikke bestandig tanken som teller :p

Her er et par bilder av min LLD, som jeg går med tanken om å selge, da den til stadighet taper armtid til fordel for andre i boksen.













 
Flotte bilder @Skovdahl :) Synes ikke du skal selge den, da den kan brukes til alt! Både casual, pent, dress, stranda i syden osv... Dessuten kler den jo ett stort spekter av remmer og kan dresses både opp og ned :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Thore og Preacher
Hydroconquest (riktignok solgt da den ble litt for liten for min smak...)
Men nå når jeg ser bildene igjen så lurer jeg på om det ikke må inn en slik igjen på ett eller annet tidspunkt......



 
Jeg liker den versjonen av HC best, da den andre ( eldre ) ble litt mere kjedelig. Var en slik med svart bezel og hvit skive som fikk meg inn på Longines og hadde det ikke vært så lang leveringstid så hadde det blitt den og ikke LLD :)
 
  • Liker
Reaksjoner: R.Haug
Arvegods etter min kjære bestefar:)

Nummer 1:
Arbeidsklokka hans, han var tømmerhogger og bonde, så denne har han tatt godt vare på tross arbeidet hans.

Nummer 2:
Dette gulluret mistenker jeg han synes ha vært for flott til å bruke, for denne er strøken.

krRUw9E.jpg


K3X3Fq6.jpg

(Jalla reim på dette flotte gulluret i påvente av en fin crocco;))
 
Arvegods etter min kjære bestefar:)

Nummer 1:
Arbeidsklokka hans, han var tømmerhogger og bonde, så denne har han tatt godt vare på tross arbeidet hans.

Nummer 2:
Dette gulluret mistenker jeg han synes ha vært for flott til å bruke, for denne er strøken.

krRUw9E.jpg


K3X3Fq6.jpg

(Jalla reim på dette flotte gulluret i påvente av en fin crocco;))

Nydelige begge to! Heldig å ha så fint arvegods:)
 
  • Liker
Reaksjoner: R.Haug og allak