Den store Longines-tråden

o

Conquest Classic. Kommet for å bli. En av to helt ubestridte keepere i samlingen.

Ja dette uret var fantastisk flott!

Dumt spm, men hva er de to "ekstra" knappene til? (antar det har noe med kronometeret å gjøre, men hva gjør de):)
 
  • Liker
Reaksjoner: Frost
529bYpq.png

2gLF1gW.png

0Z9yhl7.png

vK7g4GQ.png

UccrN2j.jpg

5KsgyJM.png
 
Denne Hydroconquesten var en av de første klokkene jeg kjøpte etter å ha blitt bitt av denne basillen for rundt fem år siden...

Usikker på hvor gammel den er, men den holder tiden, og jeg syntes den er kul og litt annerledes... Kassen er behagelig på armen, og lenken fremstår som solid og av høy kvalitet.

IMG_5716.jpg


,
 
Redigert:
Denne Hydroconquesten var en av de første klokkene jeg kjøpte etter å ha blitt bitt av denne basillen for rundt fem år siden...

Usikker på hvor gammel den er, men den holder tiden, og jeg syntes den er kul og litt annerledes... Kassen er behagelig på armen, og lenken fremstår som solid og av høy kvalitet.

IMG_5716.jpg


,

Denne var fet, spesielt skiven!
 
Denne Hydroconquesten var en av de første klokkene jeg kjøpte etter å ha blitt bitt av denne basillen for rundt fem år siden...

Usikker på hvor gammel den er, men den holder tiden, og jeg syntes den er kul og litt annerledes... Kassen er behagelig på armen, og lenken fremstår som solid og av høy kvalitet.

IMG_5716.jpg


,
Den var jo rett og slett vakker! MOP dial?
 
Her er noen av mine.

20958661_front1.jpg

"Longines" 7750

50263706_front.jpg

Ultrachron

10917661_front.jpg

Olympic med caliber 30L

10917661_back.jpg

Emalje og gull er aldri feil.

10444248_front.jpg

En jeg var på "det blide sørland" for å hente...

53260497_front.jpg

Så kom 70 tallet.

11444140_front.jpg

Den de hentet inspirasjon til re-edition i fra.

8750640_bird_5.JPG

Konkurranse chronometre, Neuchâtel Observatory, 1961


Jeg er nok litt over snittet glad i Longines...