@Kohe321: Jeg har gått fra DSLR (først Canon 40D, så 7D) til MFT. Nå bruker jeg Olympus OM-D E-M5, med "alle" objektiver (Samyang 7.5mm f/3.5 fisheye, Olympus 12mm f/2.0, 17mm f/1.8, Panasonic 25mm f/1.4, Olympus 45mm f/1.8, 60mm f/2.8 macro, 75mm f/1.8) + kitobjektivet Olympus 12-50mm f/3.5-6.3. Nå får jeg plass til alt utstyret i en liten fotoryggsekk om jeg ønsker og ikke veier den mye heller. Jeg har tatt nesten dobbelt så mange (og like gode) bilder det siste halvannet året med MFT som jeg tok på 5 år med DSLR. "Det beste kameraet er det du bruker" sa en klok mann 
Jeg holder meg stort sett i den vide enden, alle bildene i denne tråden er 12mm bortsett fra bildene av mine fotograferende barn som er 75mm (EXIF på Flicker, forøvrig).
EDIT: jeg glemte at jeg også har et Canon S100 som point & shoot.
Ellers bruker jeg kameraet i Samsung Galaxy Note 2 en del, men i all vesentlighet til WS og snapshots av ungene...
Jeg holder meg stort sett i den vide enden, alle bildene i denne tråden er 12mm bortsett fra bildene av mine fotograferende barn som er 75mm (EXIF på Flicker, forøvrig).
EDIT: jeg glemte at jeg også har et Canon S100 som point & shoot.
Ellers bruker jeg kameraet i Samsung Galaxy Note 2 en del, men i all vesentlighet til WS og snapshots av ungene...
Redigert av en moderator: