Bare et par uker siden Urmaker Larsen hadde denne til gi bort pris!
Enig der, og jeg betviler at de stadige prisøkningene for prisøkningens skyld er bærekraftige.![]()
Omega is raising the price of its luxury watches – here’s why
The move comes as other watch brands of Omega’s parent Swatch Group struggle to grow revenue and could weigh on sales volumes of top brand Omegawww.businesspost.ie
Stemmer dette, betyr det at Swatch Group satser på at salget på de andre varemerkene sine, skal dra seg snart oppover igjen.
Men når man ser på trenden angående konsumering i USA, er det ikke en smart satsing fra Swatch.
Swatch Group er stor men LVMH gruppen er ikke liten heller.Enig der, og jeg betviler at de stadige prisøkningene for prisøkningens skyld er bærekraftige.
Timingen kunne knapt vært verre, og jeg vil tro at det kanskje hadde lønnet seg med en mer attraktiv prissetting og heller kvittet seg med dødvekten blant merkene.
Denne er rå! Også en av de få keramiske Speedy med tykkelse som er brukbar!Er en stund siden jeg har hatt en speedy i boksen, og jeg kikket nå etter en klokke med gule detaljer, så da kom jeg ikke utenom Apollo 8. Regnet dog med at den var alt for stor for meg, men det var den altså ikke. Den er også tynnere enn sine brødre som hjelper, og muligens bidrar også det at den er sort..
Vis vedlegg 351225
Testa @Blodstrupmoen sin. Likte denne! GratulererEr en stund siden jeg har hatt en speedy i boksen, og jeg kikket nå etter en klokke med gule detaljer, så da kom jeg ikke utenom Apollo 8. Regnet dog med at den var alt for stor for meg, men det var den altså ikke. Den er også tynnere enn sine brødre som hjelper, og muligens bidrar også det at den er sort..
Vis vedlegg 351225
Den einaste speddyen som er verdt å haDenne er rå! Også en av de få keramiske Speedy med tykkelse som er brukbar!
Hei, jeg har en Speedmaster First Omega In Space i samlingen som dessverre blir alt for lite brukt da jeg opplever at baklokket har en del skarpe kanter som graver deg inn i huden. Er det noen som har tips til urmakere i Oslo som har tilgang til Omegas delkatalog for bytte av baklokk til for eksempel 145.012?
Hvis dette blir en klokke som er realistisk å kjøpe for vanlige folk. Dvs ikke limitert og i stål - så er jeg en kjøper!Daniel Craig med en 2024(?) Speedmaster.
Vis vedlegg 352197
![]()
Watch Spotting: Daniel Craig Wearing A Yet-To-Be-Released White Dial Speedmaster At 'Planet Omega' In New York
A new take on the "Alaska Project" perhaps? We may need to wait until 2024 to find out...www.hodinkee.com