Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Skryt er deilig :D


Speedmaster har vært den store grailen siden klokkeinteressen startet for 1,5 år siden. I går ble det gjort! 3750.50 ble bestilt fra mr Hsu i New York(Kringkily) Vet at bilder er must, men min bror tar den med over til jul så bilder og unboxing må komme da:p
Måtte bare skryte litt til noen som bryr seg:)
 
Tre brødre som faktisk er brødre?

Da orginalen ved en tilfeldighet kom i hus for litt siden så tenkte jeg at det kunne passet seg med et lite innlegg i denne tråden...

6C4AA3B4-526E-4B3B-A457-59DB09B6685A.jpg


(Beklager på forhånd til OCD-folket)
 
Noen meninger om Speedmaster 3576.50? Noen som har den? Har veldig lyst til å kjøpe meg en speedmaster. Står mellom 3570.50, 3573.50 og denne. Prøvde å se gjennom tråden her etter lignende innlegg, men fant det ikke.
speedy_zps2c2c74f7.png
[/IMG]
 
Hva slags erfaringer har dere med Hirsch reimer? Vurderer en curved end til måneklokken som lander i jula;)
Har også siklet på bilder av en original 'double ridged' curved end omega reim, men ser ut til at den har gått ut...
 
Hirsch er alt fra ubrukelig til veldig bra. Man får det man betaler for.
Curved-end remmene til Hirsch virker å være en storfavoritt, ser at mange på watchuseek sverger til de. Personlig er ikke de helt etter min smak, bruker selv ofte en Heavy Calf som jeg liker veldig godt. Lurer også på å teste en Lucca i honey.
 
Hirsch er alt fra ubrukelig til veldig bra. Man får det man betaler for.
Curved-end remmene til Hirsch virker å være en storfavoritt, ser at mange på watchuseek sverger til de. Personlig er ikke de helt etter min smak, bruker selv ofte en Heavy Calf som jeg liker veldig godt. Lurer også på å teste en Lucca i honey.

Takk for svar! Det ser jo ut til at de passer godt til kassen. Spørs om jeg ikke må teste ut en:) liker veldig godt honey-fargen du refererer til!
 
Noen som vet om noen forhandler som har denne inne?
Nysgjerrig på hvordan farge tar seg ut i virkeligheten.. :)

Var i Geneve i fjor og prøvde tre varianter i Omega-sjappa på Rue de Rhone. Her er de ufiltrert, tatt med iPhone (kanskje det nærmeste du kommer virkeligheten?):



Rattrapante/Split Seconds variant (kanskje ikke 57, men tok den med likevel... :) )



Blå skive (tok denne med også... den var fin)



Hvit skive (DER var den som var en 57-variant!)

Alle tok seg veldig bra ut spør du meg!

EDIT: Sorry at det ble litt rotete. Moderne Speedies ass... Skulle ønske jeg visste like mye om dem som visse andre gamle varianter.
 
Redigert: