Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Har kost meg med kun denne på armen de siste par ukene. Målt til +0,97s per dag i denne perioden.

5E54423A-571F-4B59-82FD-9E5D28075B6D.jpeg
 
En slektning vurderer å selge sin speedmaster ref 3590.50 fra 1994. Jeg prøver å overbevise vedkommende om å la være. Jeg har imidlertid lovet å sondere pristerreng. Så.. Hva kan han forvente å få for en slik? Komplett pakke med lenke, sert, alle bokser og hefter. Fin patina på markører og visere. (Jevnere enn det ser ut på dette dårlige bildet.)
18985241_10155447431116800_1402394611_n_zpsupzdonyq.jpg
 
Jeg har ikke fått snoopy hos Norsk AD. For 2 år siden begynte ventetiden hos Norsk AD og jeg ble først forespeilet 6 måneder:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: åh som jeg gledet meg:love: Det kom ikke en eneste klokke til Norge på lang tid. Men hadde fremdeles litt håp om at det skulle ta seg opp etterhvert. Så kom beskjeden om at Omega skulle redusere antall AD i Norge, deriblant AD hvor min reservasjon var gjort. Bare å hente depositumet og ordne seg på annet vis dessverre.
A9A1D2F4-6616-49EA-A8FD-20EE53D6642C.jpeg
 
Jeg har ikke fått snoopy hos Norsk AD. For 2 år siden begynte ventetiden hos Norsk AD og jeg ble først forespeilet 6 måneder:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: åh som jeg gledet meg:love: Det kom ikke en eneste klokke til Norge på lang tid. Men hadde fremdeles litt håp om at det skulle ta seg opp etterhvert. Så kom beskjeden om at Omega skulle redusere antall AD i Norge, deriblant AD hvor min reservasjon var gjort. Bare å hente depositumet og ordne seg på annet vis dessverre. Vis vedlegg 305806
Er det noe enklere tilgjengelighet på disse hos utenlandsk AD? Trodde disse var relativt sjeldne overalt enda.
 
Redigert:
Jeg har ikke fått snoopy hos Norsk AD. For 2 år siden begynte ventetiden hos Norsk AD og jeg ble først forespeilet 6 måneder:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: åh som jeg gledet meg:love: Det kom ikke en eneste klokke til Norge på lang tid. Men hadde fremdeles litt håp om at det skulle ta seg opp etterhvert. Så kom beskjeden om at Omega skulle redusere antall AD i Norge, deriblant AD hvor min reservasjon var gjort. Bare å hente depositumet og ordne seg på annet vis dessverre.

AD jeg reserverte oss hadde samme reise, men jeg fikk beskjed om at Omega skulle levere direkte. Selv om trua ikke akkurat er der.

Lov å spørre om hvor denne ble kjøpt?
 
AD jeg reserverte oss hadde samme reise, men jeg fikk beskjed om at Omega skulle levere direkte. Selv om trua ikke akkurat er der.

Lov å spørre om hvor denne ble kjøpt?
Håper du får levert direkte da :) Jeg kontaktet Omega tidligere og fikk kun tilbakemelding om å gå til en annen AD. Da var det bare å gi opp.
Jeg endte opp med å kjøpe snoopy skiven/bezelen/viserne hos en Spansk urmaker. Så kjøpte jeg den nye speedyen hos AD her hjemme og fikk montert disse delene.
 
Håper du får levert direkte da :) Jeg kontaktet Omega tidligere og fikk kun tilbakemelding om å gå til en annen AD. Da var det bare å gi opp.
Jeg endte opp med å kjøpe snoopy skiven/bezelen/viserne hos en Spansk urmaker. Så kjøpte jeg den nye speedyen hos AD her hjemme og fikk montert disse delene.
snoopy2.gif

Tegnet Snoopy for deg, så du kan printe ut og lime på baklokket :)
 
Håper du får levert direkte da :) Jeg kontaktet Omega tidligere og fikk kun tilbakemelding om å gå til en annen AD. Da var det bare å gi opp.
Jeg endte opp med å kjøpe snoopy skiven/bezelen/viserne hos en Spansk urmaker. Så kjøpte jeg den nye speedyen hos AD her hjemme og fikk montert disse delene.

Snedig løsning jeg ikke hadde hørt om før… :sneaky: