Deep Sea på vei ut til butikkene

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Innlegg
4.410
De første Deep Sea urene er tydligeligvis på vei ut: http://forums.timezone.com/index.php?t=msg&th=1106618&rid=0#msg_3870136

Dersom noen får anledning til å se en Deep Sea "in the flesh" på Bjerke i Oslo, si i fra, jeg vil være med :mrgreen: Risti?

dssd2.jpg
 
Dette blir nok en ettertraktet modell ! 8) Ikke minst p.g.a. størrelsen, - 43 mm.
Men teksten inni...?? Litt mye kanskje ?

Kommer den til Norge før jul, mon tro ? :roll:
 
Ifølge Bjerke kommer den mest sannsynlig i løpet av august... evt. overgangen august / september! Mener i alle fall det var det de sa sist jeg var innom ;)

Jeg kommer nok til å stikke innom med gjevne mellomrom og høre med de, så skal si fra med en gang jeg vet noe :D - Bare å sette seg opp på ventelisten om du ikke allerede har gjort det!
 
Nah, jeg er en late adopter ;) Jeg venter til den er lett tilgjengelig på nett, som den nye GMTen er nå, hvis jeg i det hele tatt kommer til å være interessert. Jeg tror faktisk jeg heller vil ha en Sea-Dweller av "forrige" generasjon eller en Explorer II før en Deep Sea. Det er så mange Rolex-modeller jeg må ha før jeg er mettet :mrgreen: Men det spørs om dette er en av dem .
 
I LOOOOOOOVE IT !!!!!!!!!!!!!!

Teksten er kanskje litt mye, men men.... Får se hvordan det blir " in real life "

De forsøker vel gjenta suksessen (hark og host) fra yacht-master II :D

Skulle dog ønske de hadde smelt på en litt kraftigere lenke, når man forstørrer klokken såpass mye.
 
Ser ut som det siste bildet er av en mock-up, uten innmat. Men det skal altså være riktig kasse.

Poster resten av bildeserien uansett :mrgreen:

IMG_3101_resize.jpg

IMG_3102_resize.jpg

IMG_3105_resize.jpg

IMG_3106_resize.jpg

IMG_3095.jpg

IMG_3113_resize.jpg
 
Flere bilder stjålet fra TZ, denne gangen fullverdig vare :!:

L1030279.jpg

L1030280.jpg

L1030282.jpg

L1030284.jpg

L1030285.jpg

L1030286.jpg

L1030288.jpg

L1030289.jpg

L1030290.jpg

L1030291.jpg

L1030294.jpg

L1030295.jpg

L1030298.jpg

L1030299.jpg

L1030301.jpg

L1030302.jpg

L1030309.jpg

L1030307.jpg

L1030304.jpg

L1030303.jpg
 
Anders skrev:
Flere bilder stjålet fra TZ, denne gangen fullverdig vare :!:

Wow ,flott at du deler dette.

Ser jo nesten ut til at denne nærmer seg samme vektklasse som IWC BP!
Jeg kommer nok til å stikke innom Bjerke regelmessig for å se om den har kommet inn:)
Personlig ville jeg nok holdt en knapp på Sea-dweller hvis jeg skulle hatt anledning til å kjøpe Rolex dykker.
 
Har bedt Bjerke om å si fra når de har en inne jeg kan kikke på, men står ikke på venteliste (tror kanskje jeg heller vil ha en "gammel" SD ;) ). Skal si fra dersom de ringer meg, så kan jo flere bli med for å ta en kikk ...
 
Må si meg enig, tror jeg hadde gått for utgående SD-modell. Her er det for mye av det meste. Lenken (låsen) er dog et skritt i riktig retning...
 
Så fin ut den :) Bittelitte dyr for en 2004-modell, kanskje? Men de har blitt dyre på TZ og andre fora også, så med moms er det vel ikke noe å spare ...
 
Anders skrev:
Så fin ut den :) Bittelitte dyr for en 2004-modell, kanskje? Men de har blitt dyre på TZ og andre fora også, så med moms er det vel ikke noe å spare ...

Ja den så jo faktisk ganske strøken ut. men syns også den var bittelitt dyr. Jeg har et spørsmal til dere som har peiling på Rolex: Har sea-dweller kommet med "skriften" rolexrolexrolex etc på innsiden av bezelen? slik som den nye GMT master II for eksempel. I så fall hvilken årgang er utstyrt med dette?
 
Takk for posten, det var strøkende bilder, og veldig underholdene. Når deep sea stormen er over så vil jeg nok se etter en selv. da evt. bytte den ut med min elskede gmt. Og jeg har jo lyst på en daytona engan, en klokke jeg veit du elsker.

og til jcat, så trur jeg faktisk den aldri kom med den nye inner-ringen dekorert med rolex, og serienr.
 
,
og til jcat, så trur jeg faktisk den aldri kom med den nye inner-ringen dekorert med rolex, og serienr.[/quote]

Takk for informasjonen Hauk:)