Deep Sea på vei ut til butikkene

Jeg skal ta meg en tur til Bjerk i morgen for å se på milgaussen. Kan fint se på DS også :p
Skal vi avtale en tid?

Jeg foreslår at vi tar et lite mini GTG hos Bjerke (KJ) Lørdag kl 12.00.
Da kan vi ta en kikk på DS og på Milgaussen. :)

Frik skrev:
Jeg foreslår at vi tar et lite mini GTG hos Bjerke (KJ) Lørdag kl 12.00.
Da kan vi ta en kikk på DS og på Milgaussen. :)

Tror jeg får mulighet til å stikke innom Bjerke i 12.00 tia idag. Håper å se noen av dere:)

Skulle en kort tur ned til Bjerke for å kikke på DS og Milgauss (det var i hvert fall det jeg sa til min kone)
Men det tok to og en halv time... :eek:
Hyggelig å møte Risti4life og J-Cat igjen og ikke minst en veldig hyggelig representant fra Bjerke! :) (fikk ikke med meg navnet hans)
DS var stoooor og sty..nei rå! men litt skuffet over en pinglete lenke, men jøssenavn jeg kunne ha levd med det. 60+K er mye. :eek:
Milgaussen er mer ...hva skal jeg si, sexy(?!!) OG jeg liker det grønne glasset!! Den er en veldig lekker og sær klokke som jeg kunne tenke meg, ikke minst pga historien. Men ikke denne gangen.

Ha en hyggelig kveld alle!

Frik. 8)

Jeg tenker å ta turen innom i morgen kl 12, noen som vil være med? :D

Flotters, DJM! Sees kl 12 utenfor Bjerke i Karl Johan, håper flere også kommer :D

Fin for litt snorkling den her, 3800m burde holde ;) ;)
bjerkeogpizza2709038.jpg

bjerkeogpizza2709039.jpg

Jeg syns det var et riktig flott ur, den omtalte skriften innafor bezelen var mindre fremtredende enn man kunne trodd.
Lenka derimot var litt tynn nederst IMO!Claspen var super.

Vh
J.Cat

Staselig klokke ja. DJM og jeg var en tur innom i lunsjen idag. Enig mht skriften rundt tavla, ikke noe problem i det hele tatt. Lenka var god nok og låsen et klart steg framover for Rolex!

Litt for stor for meg, dog.

Jeg har dessuten funnet ut at mine interesser dreier seg mer og mer i vintage-retning. Dessverre har ikke lommeboka oppfattet kursendringen ...

Jeg ble atskillig mer begeistret for Milgaussen enn DS!
Hvordan kunne du si nei Frik?? 8)

Samtidig skuffet ikke DS, tvert imot. Det var godt å se at skriften på "innerbezelen" ikke vistes spesielt godt. Mer synlig ville den ha distrahert altfor mye, noe man kunne få inntrykk av på bilder.

Jeg er ny her på tidssonen, så hei til alle veletablerte forumdeltagere!

Lervik UR i Haugesund har fått tilsendt flere eksemplarer av Deep-Sea. Prøvde den på lørdag. Fantastisk!

Hei!

Er ny her på tidssonen!

Kjekt med et norsk forum. :D Henger mye på timezone.

Fikk min DSSD for en liten uke siden og trives godt med den so far. Det tar vel litt tid for at den skal vokse på meg, gjør gjerne det med ur....