Deep Sea på vei ut til butikkene

Anders skrev:
Der var'n ja :) Noen på forumet som kjenner seg kallet? Risti? :mrgreen:

Njæ.... føler vel en viss lyst til å få meg en slik, men prisen lokker ikke like mye. I alle fall ikke når jeg står på liste og kan få den til veiledende om en liten stund. Dessverre ble jeg litt overrasket over det briljantwatches oppgir som veiledende på denne :cry: Drøye 60 lapper :(

På Bjerke regnet de med at den kom til å komme på et sted mellom 47 og 48 sist jeg var innom :?

Nei, nei.... For drøye 60´ får man maaaaaaaaaasse annet fint ;)
 
Fikk akkurat beskjed om at Deep Sea ankommer Lervik Ur i Haugesund den 25. Så da er det bare å stikke innom dersom noen av dere bor i nærheten. "Alle i første sending er solgt" står det også ;)
 
Ja, den kommer på første levering til urmaker Bjerke også! MEN ventelisten der er jo som et vondt år (eller to)! Men da skal det i alle fall bli mulig å ta en liten titt på den ;)
 
Tenkte å si "+1", men nå begynner vi vel å bli såpass mange at det fort blir litt småsært å komme tuslende inn på Bjerke ;)
Har noen klart å oppdrive noe mer konkret norsk pris på uret ennå?
 
J.CAT skrev:
Page me as well??kunne jeg også ta følge med dere..
Jeg klarer ikke annet enn å være fascinert av dette uret!!

Juice skrev:
Tenkte å si "+1", men nå begynner vi vel å bli såpass mange at det fort blir litt småsært å komme tuslende inn på Bjerke ;)
Har noen klart å oppdrive noe mer konkret norsk pris på uret ennå?

Jeg skal si fra til ALLE :!: :D - Så kan vi ta en micro GTG´er... Ikke noe galt i det :D

Prisen er forresten drøye 60.000,- (ca. 60.800,- eller et par hundrelapper unna)
 
Jeg kan gledelig medele alle om at DEEP SEA har ankommet Bjerke. Jeg gikk ved en tilfeldighet forbi for et par timer siden og der stod den i vinduet. Jeg prøvde herligheten på armen og klarte med nød å neppe å la være å dra kortet :D

Utrolig stilig og litt plexi-feeling med det buede glasset. Størrelsen var helt passe; ikke for liten, ikke for stor. En veldig kul rolex, men ikke nok til at det lot seg forsvare å svi av 60.900,- på et impulskjøp.

Beklager at jeg ikke fikk sagt fra på forhånd, men tar gjerne en tur ned i morgen og ser en gang til om det er noen andre som har tenkt seg på en titterunde ;)
 
Jeg skal ta meg en tur til Bjerk i morgen for å se på milgaussen. Kan fint se på DS også :p
Skal vi avtale en tid?
 
Jeg foreslår at vi tar et lite mini GTG hos Bjerke (KJ) Lørdag kl 12.00.
Da kan vi ta en kikk på DS og på Milgaussen. :)
 
Frik skrev:
Jeg foreslår at vi tar et lite mini GTG hos Bjerke (KJ) Lørdag kl 12.00.
Da kan vi ta en kikk på DS og på Milgaussen. :)

Tror jeg får mulighet til å stikke innom Bjerke i 12.00 tia idag. Håper å se noen av dere:)
 
Skulle en kort tur ned til Bjerke for å kikke på DS og Milgauss (det var i hvert fall det jeg sa til min kone)
Men det tok to og en halv time... :eek:
Hyggelig å møte Risti4life og J-Cat igjen og ikke minst en veldig hyggelig representant fra Bjerke! :) (fikk ikke med meg navnet hans)
DS var stoooor og sty..nei rå! men litt skuffet over en pinglete lenke, men jøssenavn jeg kunne ha levd med det. 60+K er mye. :eek:
Milgaussen er mer ...hva skal jeg si, sexy(?!!) OG jeg liker det grønne glasset!! Den er en veldig lekker og sær klokke som jeg kunne tenke meg, ikke minst pga historien. Men ikke denne gangen.

Ha en hyggelig kveld alle!

Frik. 8)
 
Jeg tenker å ta turen innom i morgen kl 12, noen som vil være med? :D
 
Flotters, DJM! Sees kl 12 utenfor Bjerke i Karl Johan, håper flere også kommer :D
 
Fin for litt snorkling den her, 3800m burde holde ;) ;)
bjerkeogpizza2709038.jpg

bjerkeogpizza2709039.jpg


Jeg syns det var et riktig flott ur, den omtalte skriften innafor bezelen var mindre fremtredende enn man kunne trodd.
Lenka derimot var litt tynn nederst IMO!Claspen var super.

Vh
J.Cat