De andre er verre

Det gjør ingen verdens ting. Jeg gir selvsagt blaffen om andre ikke liker interessene mine. Litt av et individ jeg hadde vært dersom jeg følte jeg måtte utelukkende like det folk flest likte.
Jeg skjuler på ingen måte hvem jeg er, noe du vil se ganske kjapt dersom du møter meg. Og jeg vet at mine interesser er sære sett med "normale" øyne.

Når det er sagt, tror jeg innerst inne alle liker roboter som kan gjøre seg om til fly.

Forøvrig kaster jeg rimelig stein i glasshus hva gjelder sære fasinasjoner. A prakke søstern min på Minutman når ikke litt opp på listen en gang.:p

Lampetråden

Lampetråden:

http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?9463-Lampetr%E5den

Girlie-Smiley.jpg

Lillemann i huset har vært så uheldig å være rammet av hoftedysplasi.

Ingen stor sak egentlig, oppdages det tidlig nok får de gå med en pute (s.k. Freika-pute). Denne skal de ha 24/7 i tre måneder. Oppdages det senere kan det dog bli tal om å både gipsing og operasjon.

MEN, det er her jeg er on-topic, heldighvis kommer her Facebook to the rescue. Det finnes nemlig en dedikert gruppe for foreldre (les: mødre) til barn med disse putene. Den kalles kort og godt "Putekrigerne".

Her averteres det for salg av designede putetrekk og foreldre (les: mødre) utbytter tips om livet med putebarn.
Matmor hjemme bedyrer sin uskyld og skal visst bare "ha vært inne og sett" i gruppa.
Jeg følger med, med Argusøyne for å ha noe å ta henne på når hun syns klokkedilla tar over.

Lillemann i huset har vært så uheldig å være rammet av hoftedysplasi.

Ingen stor sak egentlig, oppdages det tidlig nok får de gå med en pute (s.k. Freika-pute). Denne skal de ha 24/7 i tre måneder. Oppdages det senere kan det dog bli tal om å både gipsing og operasjon.

MEN, det er her jeg er on-topic, heldighvis kommer her Facebook to the rescue. Det finnes nemlig en dedikert gruppe for foreldre (les: mødre) til barn med disse putene. Den kalles kort og godt "Putekrigerne".

Her averteres det for salg av designede putetrekk og foreldre (les: mødre) utbytter tips om livet med putebarn.
Matmor hjemme bedyrer sin uskyld og skal visst bare "ha vært inne og sett" i gruppa.
Jeg følger med, med Argusøyne for å ha noe å ta henne på når hun syns klokkedilla tar over.

522 medlemmer! (les: Mødre)

Hvis noen, tilfeldighvis, lurer på hva slags dings dette er så, voila:
b00b1a9b-770c-7fd2.jpg

Ps. Takk for oppdatering, siden jeg er på facebook-nekt må jeg bare be noen passe på så de ikke blir 523 medlemmer :)

Blitt mye sykling og surfing på sykkelrelaterte saker i det siste. I den forbindelse kom jeg over denne på terrengsykkel.no:

[terrengsykkel.no] Arena - Sårirævva.no

:D

Sykling vil alltid være assosiert med en rekke tvilsomme ting. Dette er en av de. Samtidig er sykling (i alle former) en sport for menn. Og gentlemen. Likevel er vel både jeg, og i alle fall min omgangskrets, disponert for å få så mye bensin på apehumorbålet av barbering og lubrikanter at det kan ende i kramper og stygge scener.