De andre er verre

Siden du snakker om toaletter, @BosseSvenson
WP_20150918_AMS-toalett.jpg


Dette er fra jernbanestasjonen i Amsterdam...
Noen har sære interesser. Det skal jeg være enig i...

8
 
Jeg kan se for meg at en eiendomsmegler her ville fremhevet en helhetlig og gjennomført utsmykning av badet, @Gin!

Lekkert! Du leder!

8
 
Hagbarth Hansen har 8000 modellbiler parkert hjemme. Så langt.

http://www.dinside.no/936646/hektet-paa-modellbiler

59-åringen står i det som en gang må ha vært en romslig, luftig kjellerstue i Bergen.

Herlig!
jeg har noen selv. Dog har jeg inngått kompromiss med fruen og fått innvilget et enkelt skap. Der er det modeller jeg har bygget i alle skalaer. Også jeg har den første bilen jeg fikk; en gul Bedford varebil.

8
 
Kollegaen min viste meg akkurat EL-sykkelen han hadde kjøpt på kickstarter i går, strålende fornøyd da han fikk den til 9K.
Så fortalte han meg at kona hadde en skikkelig kul til 40K. WTF! Trodde ikke disse kostet så mye.
Hadde heller kjøpt en vanlig tråjapp + en speedy på brukten :D
 
jeg smeller til, og letter på sløret at jeg samler på n.o.s. barberblader + rett som det er bruker jeg barbersåper fra krigens dager...

samlere generelt er noen snålinger, med lidenskap som lett kan grense mot galskap; i forna dar hadde min mor en hel bord med ulike antikke karafler, og hver gang vi skulle drikke vin så ønsket hun jeg skulle velge blant det hundretall som var mest egnet, men gjennom årenenes løp så vendte jeg stadig tilbake til en bestemt, og omsider ble det bare denne. jeg tipset dama om å beholde denne ene og kvitte seg med resten - hvilket hun faktisk gjorde, og har ikke angret siden: én virkelig høydare trumfer røkla :D