De andre er verre

Jeg kan bare slutte meg til, etter selv å ha vært i hififetisjismens klamme grep: Hifi er værst. Det eneste jeg var immun mot var kabelfetisjismen (naturvitenskapelig utdannelse ble en effektiv beskyttelse).

Vi klokkefetisjister påstår i alle fall ikke at våre mekaniske armbåndsur er mer presise enn billige digitalur.
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Sant sant. Klarte å holde meg unna kabelgalskap, men har prøvd mange rare råd opp gjennom. Men det var gøy da. Det er noe helt eget med å fylle stuen med store, absurde og pompøse bokser med elektronikk. Tror det har et visst slektskap med klokkegalskap. Og så lærer man mye om placebo ;)

Har et respektabelt husalter fremdeles, men det har heldigvis fått stå i fred for utskiftninger i mange år nå.
 
wiki...

wikileaks

wikifeet

http://www.wikifeet.com/celebs

ikke spør hvordan jeg fant den...

logo.gif
 
I forrige episode av King-podden, som jeg for øvrig vil anbefale til alle som er stilinteresserte, diskuteres det panamahatter. Den dyreste man kan få koster visstnok 700 000 svenske kroner, ellers så er det en svenske som selger en til $ 7299. Ville, helt objektivt;), mene at en hatt til 700 000 SEK er verre enn en klokke til det tilsvarende.
 
Se hvor glad han ser ut!
Han er nok kjempe stolt av prestasjonen sin.
Hehe fikk meg til å tenke på han ene karakteren i en Erlend Loe bok som tok bilde av alle toalettene han besøkte :p
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel