Daytona 116500 Sort eller hvit skive?

Hvilken skivefarge er finest?

  • Sort

    Stemmer: 18 18,9%
  • Hvit

    Stemmer: 77 81,1%

  • Antall stemmer
    95
Rart med det, virker som folk som har likt hvit skive på tidligere modeller, foretrekker sort skive på nye modellen, og de som har likt sort før, liker hvit nå! Mener det var en poll på sort eller hvit skive på 116520 for en tid tilbake, men fant den ikke når jeg søkte kjapt nå, hadde vært morro å sett hva resultatet på den pollen var!
 
Som jeg skrev i den andre tråden, så liker jeg faktisk den svarte mer enn den hvite.

Jeg har en 116520 med hvit skive. Syns den ser mer riktig ut med den svarte skiven nå enn hva den gjorde med stålbezelen.
 
  • Liker
Reaksjoner: adamskater
image.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Amund og Sponon
Den sorte ser faktisk mer balansert ut designmessig. Den hvite er flott den også - men de der "små" subdials som presses innover på den hvite rent designmessig - er kjipt.
 
Den sorte ser faktisk mer balansert ut designmessig. Den hvite er flott den også - men de der "små" subdials som presses innover på den hvite rent designmessig - er kjipt.
Jeg tenker motsatt, da de større grå er nærmere senter. Men som nevnt, den sorte vokser på meg ;)
 
Jeg er bare vant med at "lyse farger ser større ut enn mørke farger". Derav den illusjonen jeg ser.
 
Jeg er bare vant med at "lyse farger ser større ut enn mørke farger". Derav den illusjonen jeg ser.
Det er et klart poeng, men tar tid å endre slike oppfatninger.
En annen ting er bilder kontra live, jeg tror jeg må holde og se de ;)
 
Lekre begge to.
Men jeg synes at sølv Sub dials på den sorte er så tykke og dermed føles skiven liten og litt tjukkfeit ut om dere skjønner.
Den hvite derimot synes jeg det er mer luft mellom skiven og Sub dials. Den er en soleklar vinner i min bok. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Tek, Amund og Rød
Jeg har aldri vurdert å kjøpe en Daytona, men etter å ha sett den nye modellen med hvit skive står jeg nå på ventelisten. Regner med en laaaaaaaang ventetid.
 
  • Liker
Reaksjoner: Tek og Rød