Dagens vin

Årets første fra slippet.
image.jpg
 
Tja, er man villig til å betale nok, så er det hyllevare. Ps: plastfolien er overflødig i vinskap. ;) For øvrig flotte viner å ha i skapet! Respekt.
Joda. Alle som betaler får det de vil, men personlig ville jeg ikke bruke 30k for en flaske(enda?)
Folien er kun for å beskytte etiketten da hyllene er litt ustabile og kan skrape dem opp… skal inn i kjeller når jeg er ferdig med oppussing..
 
  • Liker
Reaksjoner: BigT
Joda. Alle som betaler får det de vil, men personlig ville jeg ikke bruke 30k for en flaske(enda?)
Folien er kun for å beskytte etiketten da hyllene er litt ustabile og kan skrape dem opp… skal inn i kjeller når jeg er ferdig med oppussing..

Fornuftige og gode tanker. Over 30k for vin er seigt - helt enig. Gleder meg til å høre hvordan vinene smaker - når den tid kommer. :)
 
Hvordan var denne? :)
Fremdeles litt for ung eller?
Har et par som godgjør seg i kjelleren og venter på rett anledning.
Usikker på om jeg kan gi deg et godt svar på om den er for ung. Det jeg kan si, er at dette er noe av det beste jeg har drukket på lenge. Hadde lyst på noe ekstra godt i kveld til biffen, og da falt valget på denne. Masse frukt, sødme, fylde og fat - men samtidig "lett", hvis det gir mening. Lang og kompleks, men ukomplisert kompleks. (Ikke sånn utilgjengelig kompleks à la Brunello di Montalcino)...
Knallgod libaneser :p
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU, BigT og Callahan
Jeg er ikke så fan av kjendis produkter, spesielt vin. Utvalget her er derimot ikke det beste innenfor lommebokens grenser så da ble det Snoop Dogg i dag.
Den var faktisk overraskende god. Litt i det søteste laget ifht de vanlige rose fra provence, men det treffer ganen min veldig bra. Spesielt på varme dager.
Ser de har en ved samme navn på polet, men tror ikke de er like.
 

Vedlegg

  • 09B18BC9-D6A7-4E8A-934F-446CF0347402.jpeg
    09B18BC9-D6A7-4E8A-934F-446CF0347402.jpeg
    113,8 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: BigT
Jeg er ikke så fan av kjendis produkter, spesielt vin. Utvalget her er derimot ikke det beste innenfor lommebokens grenser så da ble det Snoop Dogg i dag.
Den var faktisk overraskende god. Litt i det søteste laget ifht de vanlige rose fra provence, men det treffer ganen min veldig bra. Spesielt på varme dager.
Ser de har en ved samme navn på polet, men tror ikke de er like.

Morsom vin! Usikker på hvor i verden du er, men den ser ut til å matche vær og føre. 19 Crimes er et morsomt konsept, men veldig varierende kvalitet på vinen. Synes selv Snoop Doggs røde «Cali Red» er helt ok, men mest av alt kul flaske.

Kos deg med kul vin på kult sted - og husk solkrem!
 
  • Liker
Reaksjoner: gullet
Morsom vin! Usikker på hvor i verden du er, men den ser ut til å matche vær og føre. 19 Crimes er et morsomt konsept, men veldig varierende kvalitet på vinen. Synes selv Snoop Doggs røde «Cali Red» er helt ok, men mest av alt kul flaske.

Kos deg med kul vin på kult sted - og husk solkrem!
Ja den matched 30 grader og en tørst gane som i 14 dager kun har drukket drit vin på all inclusive resort. Når denne fikk litt mer lunk så syntes jeg den ble i overkant søt. Iskald så var den vesentlig bedre, men det er jo ikke noe topp kvalitet. Ser den koster under 100’ i resten av verden. Jeg betalte derimot 330,-!!
Er på Dominikanske republikk og de har noen syke avgifter på bla vin.
Tenkte å prøve Cali Red når jeg kommer hjem. 170,- hjemme, 350,- her. Haha.
 
  • Liker
Reaksjoner: BigT