Dagens vin

2017 Deloach Green Valley PN. Kjøpt på bakgrunn av at den var nedsatt fra 550 til 430kr. Deres standard PN er litt vel eiket og litt alkoholstikk. Denne var nesten helt lik, mao skuffende ifht prisen.
Vis vedlegg 311413
Har nesten bare dårlige erfaringer med viner som har fått priskutt på vmp. Har følelse av at det som regel er en grunn til at de selges billigere.
 
Har nesten bare dårlige erfaringer med viner som har fått priskutt på vmp. Har følelse av at det som regel er en grunn til at de selges billigere.
Godt poeng!
Bestilte 3 flasker av denne, så lar de 2 andre ligge noen år til. Hjalp en god del å lufte den litt og.
 
image.jpg
 
Tilfeldigheter.
Sulten på en god matbit og noe snadder i glasset tok jeg turen til Skaal etter FC-eventet nå i kveld.
Bestiller et par øster, toast og en pét nat etter anbefaling fra servitøren.
Sitter alene og ‘minder my own business’ når en hyggelig fyr fra en kompisgjeng i baren spør om jeg vil ha restene av champagnen deres siden de skal gå. «Jojo, ja takk, så hyggelig av deg. Gjerne det».
Så skyver han denne bort til meg, et godt glass igjen i flasken;
72243111-83C2-4845-8BA0-4EB13A6342CE.jpeg

En mousse av en annen verden, og røyk(!) som en Islay. Sykt.

Takk til gjengen om noen av dere er her på Sonen, gentleman style x 1000.
 
Tilfeldigheter.
Sulten på en god matbit og noe snadder i glasset tok jeg turen til Skaal etter FC-eventet nå i kveld.
Bestiller et par øster, toast og en pét nat etter anbefaling fra servitøren.
Sitter alene og ‘minder my own business’ når en hyggelig fyr fra en kompisgjeng i baren spør om jeg vil ha restene av champagnen deres siden de skal gå. «Jojo, ja takk, så hyggelig av deg. Gjerne det».
Så skyver han denne bort til meg, et godt glass igjen i flasken;
Vis vedlegg 312076
En mousse av en annen verden, og røyk(!) som en Islay. Sykt.

Takk til gjengen om noen av dere er her på Sonen, gentleman style x 1000.
Lucky you!