- Medlem
- 25. nov. 2008
Ble en all out 10k i stedet. 50:19 fra Bjørvika til stabekk. Flatere enn sentrumsløpet men føler jeg er nogelunde i rute 
Sterkt! Hva er matchvekt nå?Ble en all out 10k i stedet. 50:19 fra Bjørvika til stabekk. Flatere enn sentrumsløpet men føler jeg er nogelunde i rute![]()
Det er godt jobbet!93.8 i morges og 185cm i sokkelesten. Ned fra 103 rundt påsken i fjor
Der har jeg dessverre ikke veldig mange tips annet enn kutt ut alt av alkohol, snacks og godteri frem til løpet (hvis du fortærer slikt) Veldig kjedelig å ikke kose seg, men det er det som funker raskest for megDet er godt jobbet!
Selv ligger jeg og vaker mellom 100 og 103 om dagen, og får ikke nåla til å bikke under tresifret. Må finne på noe lurt for å knekke den koden, helst innen kort tid, for BCM nærmer seg med stormskritt (26.april), og det hadde vært en fordel å bli kvitt så mange kilo som mulig innen det.
Helt enig i at å kutte i alkohol, snacks og digg er det som funker best for å nå eller holde matchvekta; og også helt enig i at det er lettere sagt enn gjort, spesielt i et land der "kjøkkenet" består av sterkt øl, kvalitetssjokkis og frites, med eller uten blåskjell.Der har jeg dessverre ikke veldig mange tips annet enn kutt ut alt av alkohol, snacks og godteri frem til løpet (hvis du fortærer slikt) Veldig kjedelig å ikke kose seg, men det er det som funker raskest for megHar dog vært storforbruker av snacks og godteri de siste par årene så der hadde jeg mye rom å gå på
Det er mitt egentlige standpunkt og, så tror det blir det i morgen og. Takk.Trener eller konkurrerer aldri med musikk