Voks, fille, pittelitt vann, og en ørliten dose tålmodighet.Flott resultat! Hva er prosessen?![]()
Voks, fille, pittelitt vann, og en ørliten dose tålmodighet.Flott resultat! Hva er prosessen?![]()
Hadde lyst på disse, men er ganske kresen og må ha innersåle som er 100% skinn. Utvilsomt den peneste modellen RW lager!Du får de med litt grovere såle som muligens er mer egnet vinterstid
Vis vedlegg 388447
Fantastisk bilde om jeg skal si det selv..
Jeg har med hell brukt skotrær som jeg har tatt en fuktig tykk sokk rundt først for å presse ut skoen litt. Har en venstre fot som er litt større enn høyre og da har dette trikset fungert flere ganger. Også på Trickers Bourton.Hadde lyst på disse, men er ganske kresen og må ha innersåle som er 100% skinn. Utvilsomt den peneste modellen RW lager!
Sukk, gikk til butikken i Trickers-skoene. Tror jammen de er for små.Huff og huff, litt av et pengesluk å finne ut av dette med størrelse. Tror dette er siste gang jeg kjøper noe jeg ikke kan prøve først.
Tusen takk for tipset! Jeg er fast bestemt på at det skal ordne seg med disse skoene.Jeg har med hell brukt skotrær som jeg har tatt en fuktig tykk sokk rundt først for å presse ut skoen litt. Har en venstre fot som er litt større enn høyre og da har dette trikset fungert flere ganger. Også på Trickers Bourton.
Hadde lyst på disse, men er ganske kresen og må ha innersåle som er 100% skinn. Utvilsomt den peneste modellen RW lager!
Sukk, gikk til butikken i Trickers-skoene. Tror jammen de er for små.Huff og huff, litt av et pengesluk å finne ut av dette med størrelse. Tror dette er siste gang jeg kjøper noe jeg ikke kan prøve først.
Legg et a4 ark inntil en flat vegg og sett foten opp på arket helt inn til veggen . Tegn rundt foten med en tusj . VærsågodIngen her inne som har en såkalt "brannock device" de har lyst til å selge?![]()
Har gjort dette flere ganger, men føler meg ikke veldig klok av det. Føles veldig upresist.Legg et a4 ark inntil en flat vegg og sett foten opp på arket helt inn til veggen . Tegn rundt foten med en tusj . Værsågod![]()
Har gjort dette flere ganger, men føler meg ikke veldig klok av det. Føles veldig upresist.